Alla inlägg den 5 april 2012

Av jennahs - 5 april 2012 20:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 5 april 2012 11:49

Hur kunde jag glömma nämna en sån rolig sak??


jag och Älsk är lite barnsliga, och när vi går in på Willys går vi alltid förbi dom här automaterna med tuggummi och leksaker.Precis som häromdagen.


Vi stannar till och ser att de finns små "sugroppar" (kommer bild på en sån ja menar) för er som inte fattar.

Vi vill såklart ha en varsin, dom är små och tillför att suga fast å baksidan av mobilen. 


de här va på kvällen. Morgonen efter åker jag till jobbet, vi små tjafsar som något litet, jag kliver innan för dörren arg som ett BI när jag kommer hem och ser min pojkvän i dörröppningen till hallen. Med ett STORT jävla blåmärkte, han har setat och lekt med en av sugpropparna. Han har sugit fast den i panna, och sedan tagit i så den släppt, sedan sugit fast den i pannan igen, och hållt på sådär medans han tittat å Tv!

jag dör, jag ser det stora blåa runda fina märket i pannan samtidigt som jag försöker skälla ut han, men jag kan inte hålla emot utan AS FLABBAR!

Vafan? jag kläcker också ur mig medans jag är arg att " kolla din panna, din Iq är inte precis hög ! " 


Ja, va ska man säga? kanske inte låter så kul, men de var de för framför allt mig. De är knappt så hans mössa döljer märket när han drar ner. Jag ska rycka av han mössan och stoppa den i jack ficka nu under påsk handlandet!


Ska bli kul och se hans panik   



Bild kanske kommer å märket!? ;)


   

Av jennahs - 5 april 2012 08:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 5 april 2012 08:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards