Alla inlägg den 10 april 2012

Av jennahs - 10 april 2012 13:43

Vilket piss väder hönni, fy tusan!.  

De sägs att de "inte finns dåliga väder", bara "dåliga kläder". Och ja, dåliga kläder är precis vad jag har.

Därför blev de buss nästan hela vägen till jobbet.

Jag måste införskaffa mig en regn jacka!.



På jobbet var de sådär!, jag gjorde i ordning bulldeg, sen slängde jag ihop en morotskaka. Eftersom dom hade missat att de skulle finnas en sån klar tills idag så har jag stressat en hel del på mina få timmar.

Sen finns de dom som bara sitter, och jäääser,. vilka dom är, de syns   .

Jag tänker inte skapa någon fjortis drama pga latmaskar. Jag gör de ja ska, sen åker jag hem.

jag förstår bara inte hur man får tiden att gå genom att sitta och vara rutten?

Men men.


jag va en vända hos min syster när jag slutade, ventilerade lite. Något jag verkligen behövde kände ja, även om hon bara verkade lyssna med dövörat? Ja, jag vet inte. Jag babblar, och babblar..sen får man bara ett "aha" sen fråga hon något, och då fattar jag att hon inte lyssnat. Böööhh.  


Idag tjuvrökte jag å jobbet , vilket innebär att jag inte visar mig i våran rökruta som står MITT på en PARKERING utanför vårat fönster, utan jag gick till baksidan, innanför en carport. Och jag blev förvånad när min "chef" frågade mig sen efter att jag kom in om de gick bra med rökningen? i samma sekund som jag tänkte ljuga  sa jag " jag har tjuvrökt, men allt som allt bara en cigg" . vilket också var en lögn (som om hon skulle bry sig hur mkt jag tjuvrökt?). Jag tror hon skiter i vilket. Men hon frågar mig gärna ett par gånger sådär hipp som happ om jag trillat dit igen. Jag vill inte ge henne den glädjen.

Så D är tvungen att ha ett litet uppehåll med ciggen här hemma, så jag inte får igång suget igen....


jag mår faktiskt inte alls bra av rökningen, jag börjar små hosta och mår illa av den. Ändå står jag i ett hörn, och suger i mig skiten som en galen idiot  , i hopp om någon slags tillfredställelse. Jomenvisst.

Nico kick och dålig andedräkt är vad jag får..


Ok jag vet att de här kanske inte låter klokt, men jag börjar fundera över om man går upp i vikt av att sluta röka? Många säger ju de? de måste ju egentligen bero på att man små äter ist för att röka...såklart.

Jag äter som jag alltid har gjort,  om inte mindre godis nu än förr? och våger pekar uppåt hela tiden!!???      

Snart blir jag lika desperat som en 100 kilos flodko som letar  bantnings piller på nätet... 


Kanske ska jag pröva banintgs piller från nätet? (vart annars ifrån?) för såhär är de nämligen, dom flesta bantingspiller är skit. tro mig. de är -grönt te - chili- cayennepeppar -citronsyra - BONSONGURKA?  (driver om gurkan fattar ni väl)

nä men förstår ni? blir man smal på chili? Köp en bruk chili krydda då för 10kr isf, än dyra piller.


Jag vet precis vad man ska köpa. Ska kolla runt lite vart de finns och köpa sen kanske slå till?

Jag kan inte förstå varför man ska börja sluta med dessa, de är ju skit bra. Allt som funkar förbjuder man.

Helt galet tycker jag. Men men ..... 



 Ska vila lite nu, blir så trött efter jobbet?. Ibland känner jag att ett liv som hemmafru skulle passa mig bättre....   






















Av jennahs - 10 april 2012 07:30

Gomorgon!.

Då börjar arbets "veckan" igen då. 3 dagar.


Inatt drömde jag att jag väntade barn med någon (??) han kallades för sitt efternamn minns ja.

Skitsamma. han va inte med i bilden i drömmen mer än så. Jag satt i väntrummet med 4 andra höggravida.

Jag va stor, gigantisk, som när jag väntade Sam.

Jag höll i magen och dom försökte tvinga mig föda vaginalt, jag började gråta och sa att jag inte ville förstöra min vagina med en 3 kg klump!!!!, ingen lyssnade. 

Men sen började jag blöda, de rann ner för mina ben, så i ren panik snittade dom mig.

Hela drömmen verkade mest låsa sig då jag stod med en stor mage, och blodet rann ner för mina ben.

Puh, vilken dröm. Jag va riktigt glad över att jag vaknade ogravid!   


att föda vaginal vore rena rama mardrömmen. Jag ska fira mitt snitt(i min dröm) och att jag slapp föda vaginal genom att köpa knipkulor!!! 


Jag har funderat såklart på de här med barn. De har/är alltid varit TVÄR nej på den frågan. Jag vill ha tillbaka dom barn jag redan har, jag har inga planer att skaffa barn för att ersätta någon. För de är så de hade känts.


Hur ska jag våga dela vårdnaden med någon ny?  Den jag hade delad vårdnad med tidigare, kan man tro är en arab.

Som kidnappade barnen från deras mor, drar till deras hemland och sedan ser man inte skymten av dom mer.

Istället för att gifta bort mina barn, så skaffar han ett X antal ofrivilliga syskon till dom.

Buuuuuu!!!  






Nepp, ska göra mig klar för jobb!. ha en bra dag, vi hörs senare   


jag ska bli bättre med bilder? och lära mig länka...?









Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards