Alla inlägg den 11 april 2012

Av jennahs - 11 april 2012 19:17

Alltså, jag hade helt glömt bort en dokumentär serie jag hunnit se 1 gång bara.

(kanske bara för att de bara gått e avsnitt) men ah, den är mysig. Jag hade missat 2 avsnitt.


Född 2010 heter den, på kanal 1. Jag kollar på svtplay.se

Dom följer barnen som föds de året, deras vardag och sådär. I andra avsnittet skedde en hemma förlossning, oj va mysigt de såg ut!. Jag kopierade adressen bara, ja kan nada om sånt här....


http://svtplay.se/v/2761884/fodd_2010/del_2_av_4?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2766875/sb,p177658,1,f,-1



funkar de ens och klicka på de ovanför?


påtal om serie.....

Vet inte om jag sagt de redan(jag säger ju de, minne som en guldfisk), men jag har börjat kolla på Heja björn.

Har ni sett den serien? jag såg små bitar av den när den gick på tv, jag kan inte fatta varför jag inte velat se den serien? den är ju as bra, de är verkligen grov humor i den :D

Tjejen är ju grymt skön, förmodligen en pain in the ass att leva med... ibland känns de som min och D´s relation (LÄS ibland).

Fast jag är inget pain in the ass att leva med,( nu vet ja vad mina ex tänker), till er säger jag bara en sak - skit på er.  



ja de va väl allt. Nu kryper vi ner i sängen här hemma och kollar film     ja är så trött, Power king hjälper inte mig att bli pigg, bara skit nödig....


Hepp!

Av jennahs - 11 april 2012 14:30

Jag är otroooligt trött idag efter ett par timmar på jobbet. Jag har gått på högvarv och fått göra precis allt känns de som.

nä, jag är inte bitter. Så släng den tanken. Kan man inte samarbeta eller kommunicera med andra så borde man hålla sig hemma helt enkelt. Men jajaaa.... 


Jag läser ett par andra bloggar, och hittade ett väldigt bra tidsfördriv. Ja de kanske känns lite fjortis med sånt här.

Men som jag säger  ibland (ok ofta) SKIT I DE. Vi kööör!.



1. Vad heter du? Jenny
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs bra med Jenny.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning.
4. Vilket stjärntecken är du? Firre
5. Vilken årgång är du? -85
6. Var bor du? I en etta. Alldeles för trångt.
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? de har blivit några gånger, ja.. 
9. Vart skulle du vilja bo? I Gävle!, lagomt stort och så är de otroligt fint där.


UTSEENDE
1. Hur lång är du? 161 cm
2. Hur mycket väger du? Samlat på mig kärlekshull under vintern buhuuuu, sååå 56 kg! :(
3. Hårfärg och frisyr? Långt hår, med för tillfället en ful blandning av  färgen orange/blondt, euww!!
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Mina långa ögon fransar ;) (om jag måste välja)
6. Minst nöjd med? Mitt hår !
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Läs glasögon.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Tatueringar, blommor på vaden och text på latin runt fotleden,
Stjärnor på skuldran, en suddig/sne tatuering i svanken som för övrigt gjorde as ont. Sen får vi inte glömma min första otroligt fula tatuering på underarmen (tribal), den ända jag ångrar. Den i svanken ser bara den som tar mig bakifrån :) som förövrigt också är skit ful. 
FAVORITER
1. Filmer? Oj, de är ett par. Jag minns inte vad dom heter. Men skuggan av värmen är bra!.
2. Låtar? Svårt och välja, men Woman i love you (gyptian,teflon) Got 2 Luv U (sean paul feat alexis jordan) kapten röd.
3. Årstider? Höst !!!
4. Mat/dryck? Loka/power king, Räksallad eller lax i ugn!
5. Djur? Hund isf
6. Färg? Beror på vad de gäller, men Rosa!
7. Parfym? Svårt å välja en bara!, har flera.
8. Tv-program? Familjen annorlunda,unga mödrar, bonde söker fru, efterlyst, tunnelbanan m.fl
9. Ämne i skolan? Bläh.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Inget speciellt märke,men en från Nelly.se
2. Vad använder du just nu för skor? Vita Ed hardy. Dock inte så vita längre, ifall ni undrar!.
3. Favoritfärg på kläder? Rosa, svart, pastell färger.
4. Favoritmaterial på kläder? men sluta ...
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? De blir för svårt å säga ett plagg bara ju,  Vi säger väl en till adidas jacka eller ed hardy tröja (och nej, de är inte trasch med ed hardy!) trams!
6. Favoritaffärer? mandeldesign.se rutstore.se Gina tricot!
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? De är olika!
8. Favoritmärke? Har inget "favorit" märke.
9. Vad har du för byxstorlek? ja har svårt och hitta jeans. Liten rumpa och korta ben (nej jag är ingen dvärg).Har gett upp de där med jeans för länge sen bara, har inte tålamod och prova, och prova...
Så de blir mest jeans leggnings/leggings. ( XS/S ). 
10. Vad har du för tröjstorlek? S .. :(
DITT HEM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet
2. Vilken färg på tapeterna? Beige (stavas?)
3. Vilka färger går hemmets inredning i övrigt? mkt vitt, skit tråkigt ja vet. 
4. Favoritmöbel i hemmet och varför? Sängen, så jävla skön! :)
5. Vad vill du ändra där inne? Köpa ny soffa.
6. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min pojkvän..
7. Favoritpryl i hemmet?Datorn? :)
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Vaari
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Pengar och busskort.
b) Jobbväska just nu? Äger ingen sån.
c) Handväska eller liknande just nu? Tamponger,pengar,handkräm, säkerhetsnål(??), plåster, penna, panodil, tuggummi. Vi stannar där va? .
3. Vad är du beroende av? Tuggummi !!...internet?
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? inget
6. Vad tror du på? Mig själv.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? äh sluta ...inget!
8. Vad köpte du senast? Vitaminer på vitapost.se
9. Har du nåt husdjur? Nej.
10. Vad bor du i? lägenhet
GREJER
Plånbok: Använder ja inte.
Tandborste: En rosa
Smycken: Nå enkelt halsband bara. Tycker skiten mest är i vägen, och fastnar i överallt, typ.
Solglasögon: Ja... vadå?...nå skit från HM tror ja?
Underkläder: Ja?
Nagellack: jaa... borde föressten måla om mina naglar nu såg ja!. 
De va väl allt..hade haft tid och skriva 50 frågor till. Ska nog tvätta av mig sminket och köra på en ansikts mask istället.
Och måla om naglarna ....
Vi hörs. 






Av jennahs - 11 april 2012 07:51

Gomorgon!!, jisses måste snart springa till bussen!!.


Jag funderar på om jag har panikångest på nätterna(kan man ha de?), ännu en natt där jag tror att jag ska dö, svårt och andas och de känns som hjärtat närsomhelst ska lägga av?. Jag får nog ringa min läkare idag.


Min sömn blir helt rubbad när jag vaknar och känner att de är skönt att jag lever fortfarande?, och att natten enbart gått ut på att försöka andas .


Vadå grått väder ute föressten? finns de någon deppigare månad än April? Månaden börjar fint, med sol och vår känslor för att sen förvandlas till grått och snö/regn. Men de är ju april de.


Har jag verkligen inge roligare att skriva om än April månad? 


Vi hörs sen istället!.


har ni ingen blogg, ni som läser? lämna en korv (kommentar) isf !!  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards