Alla inlägg den 22 april 2012

Av jennahs - 22 april 2012 11:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 22 april 2012 09:51

Gomorgon på er!.


Är någon bakfull idag? jag mår sådär, känner mig lite nere efter dessa skriverier, man blir lixom sårad.

som jag skrev tidigare, hur kan hon som bor med mina barn skriva såna saker om deras mamma? sen sätta sig och gulla med dom.. ja undrar hur dom skulle må och känna om dom fick vetskap om hur mkt skit hon skriver om mig?


jaja, 


Inatt drömde jag att jag var hos min pojkväns föräldrar, jag satt i badkaret och skulle gnugga in håret med schampoo, när jag gnuggade in de blev håret rött?? jag fick panik och ropade på D, han kom in och fick en chock.

"fyfan få bort skiten"

Han har alltid sagt att han hatar hårfärgen RÖD. Så fult säger han..... 

så jag hade ganska mkt panik, och mkt riktigt..håret blev rött?.

De va väl allt jag minns också.


vad ska ni hitta på idag? jag tycker hela dagen känns tråkig. Grå, lite små bittert. Men jag ska nog ta mig en promenad ialf. Sen rensa och få lite ordning här hemma. jag vill bara ha måndag, jag älskar när vardagen kommer igång med rutinerna.

Dessutom får jag in pengar i morgon. Jag har så mkt projekt och planer på G så jag blir nog pank snabbare än vanligt!

  


har jag föressten berättat om att jag ansökt om en tvåa? jag hamnade dock 3a i kön men fick erbjudande.Risken är mkt liten att båda personerna som står före mig i kön tackar nej. Så jag får nog leta vidare.

men jag trivs riktigt bra på stormyren, jag är ganska nöjd person så. Men en tvåa på plan två hade varit pricken över i.

Perfektoo!!. 


Vi får se hur de blir. 


Nu ska jag sminka mig lite, och fundera på vad jag ska stopppa i min kurrande mage? 


Hoppas ni får en bra söndag och tack för erat stöd och förståelse.

jag hoppas ni förstår att jag inte vinner något på att ljuga.



Den här bloggen handlar om mitt liv, hur de sett ut och vad som hänt. Enbart sanningen.

Det finns en hel del jag valt att inte skriva ut, pga respekt till mina barns pappa.

Men får jag veta eller se något mer på Fb eller blogg, så tänker jag bland annat dra upp en polis anmälan jag gjorde, fast drog tillbaka. vad den handlade om.


Nu får de räcka. de är bra nu. Lägg ner. 




Vi hörs senare. 












Av jennahs - 22 april 2012 09:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards