Alla inlägg under april 2012

Dr.

Av jennahs - 15 april 2012 10:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 15 april 2012 08:19

Gomorgon. 


Som vanligt till en Pk, läser jag lite status på Fb och börjar skumma igenom bloggar på morgonen...

De pågår jävla till ´bloggkrig´, och imorse möttes jag av en syn där någon skriver på Fb att hon blivit misshandlad av en vän. Hon taggar honom dessutom. Sen är de 50 kommentarer om hur hemsk han är, som uppkommit under natten.

Han själv skriver sin del av historian bland annat. Jag känner dom båda.


ja vad ska man säga? allt händer på Fb. De är där du uppdaterar när du skiter/äter/ska sova/resa/är gravid eller blivit slagen. Oh my!.


skriv blogg i stället, blogg är bra skit de!. Påtal om skit? (Tänkte på toa).

Igår fick jag en ärlig kommentar av min älskade pojkvän, och jag tog åt mig, såklart.

jag vet att efter rökningen har jag gått upp lite,( han tyckte mina armar inte var som trumpinnar längre.).

Så¨jag blev putt, klagade på att jag slutat röka..sen gick jag och köpte cigg. Min tanke var att börja igen!. 

Jag rökte en cigg när jag gick från willys hem. När jag kom hem, åt jag en is glass på ballisen med babe....min pojkvän tände en till cigg efter att han åt sin glass, och jag ville inte vara sämre. Så jag tog en till cigg jag med.


sen ska ni veta, vad som hände. Jag blev skakig inombords, började svettas....blev alldeles blek.

Sedan spydde jag upp min lunch, fan att jag åt räkor/ägg. Dessutom satt jag inte på knä och spydde, så de blev lixom en jävla massa skvätt (jag stod upp). Under förmiddagen hade jag druckit säkert 1 liter loka dessutom. Så de blev en del spya....men efter de mådde ja bra. kan inte minnas att de va såhär svårt att börja röka efter ett långt uppehåll?


Blev lixom lite avskräckt där. Fyfan för tobak. Mina grannar under är riktiga stor rökare, jänt sitter dom och röker på ballisen nedanför. och dom hostar ikapp (rök hosta). Ursch. Jag måse ofta stänga dörren pga rök lukten. och deras host löpning.



SLUTA RÖÖÖÖK Förfan. Tänk inte som jag gjorde igår, jag ville ha alla konsekvenser av ciggen, bara jag blir smal.

(och nej jag hade inte fortsatt röka om jag inte mått illa)   


ja de va rökning de ................



Av jennahs - 14 april 2012 09:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 13 april 2012 17:41

Nu har jag gått på högvarv hela dagen. 


 Vi har varit och handlat, och jag såg nå blommor jag ville ha på willys, då fick vi en idé om att plantera blommor/gräs ......

(ja, D ville så gräs?). Så vi gick till blomaffären i noret, där fanns väl inte så mkt?

sen blev de Öb. Tanken va att köpa en plastlåda och ha skiten i, och kunna ha de på ballisen sen.

Lådan skulle bli halva gräs, och ja nå fina blommor. hehe ...


Men efter att att ha läst baksidan på ett x antal frö påsar (hur man ska göra, vad de är) och tyckt de hela va krångligt, så vi dumpa den idén."ähvafan". 

En whiteboard tavla fick följa med hem istället. Skit bra grej för oss. 

Synd att de halva tavlan witeboard och andra halvan anslagstavla i kork. Men de får duga tills vi hittar nå bättre.


Jag är en flitig planerare ska ni veta, här hittar man lappar i hela lägenheten, i fickor på alla kläder, väskan, under soffan, tvrums bordet. Fönsterbrädor, toa, sängbordet...osv....

Jag skriver saker vi behöver handla mest....märker jag att något behövs, så skriver ja de på en lapp och lägger någonstans. Sen kommer ja på något mer, ja då blir de en ny lapp för jag hittar inte den första lappen. 

Sen tider och annat joll jag kommer på. 


jag har precis tvättat klart. Jag hade föressten bokat samma tid som en tjejkompis i huset brevid, (de finns 2 tvätt rum) Så vi tvätta samtidigt. hon var redan inne i ett av rummen och tvättade, när jag kom in springandes. Så hon hörde mig utanför vid boknings tavlan, prata för mig själv " men?, hade jag verkligen bokat i tvåan? nee, ..eller?ja prövar väl då" . hahaha..  fy va va snurrig man kan vara ibland. Jag va redan sen och va så säker att jag bokade i ettan. Jag röck i dörren in dit, till och med, fast de stod "tvättsuga 2/grov öppen".   


Ska vika tvätten nu, sen krypa ner i soffan och pussas med baby...  


Av jennahs - 13 april 2012 08:26

När jag ändå googlade runt så tänkte jag visa tatueringen jag tänkte ha först på halsen, men ändrade mig.

Som kat von d har. Hon är för övrigt grymt snygg tycker jag !.


De är synd att tatueringar är dyra. Men mitt mål är att täcka halva överarmen ner till armbågen på ena armen bara(där jag har 4 rosor), sen har jag såklart andra planer också. Ska få in barnens datum och såna saker också. Vet bara inte vart?

tycker jag kladdat för mkt oseriösa amatör taturingar överallt nästan.


men här kommer en bild som syns ganska bra 

    Rosor med kvistar på halsen. Snygg va?

   


Hon är såå snygg!.

Och jag har svårt och förstå varför många säger " tänk på när du blir gammal ochs sitter på boende" haha, de sista jag skulle tänka på är när jag sitter på ett boende och väntar på döden.

Såklart man ska visa upp sin konst, alla gaddningar har ju sin historia!.


Enda anledningen till att jag ångrar 2 av mina tatueringar är, för tribalen är bara massa streck. Den i svanken är suddig och sne, för att jag skrek av smärta. Sen är de en hobby tatuerare som gjort den (mitt ex).


Och nej jag bryr mig inte över att en gammal pojkvän tatuerat mig. Jag valde dom själv och skrev inte hans namn precis.Fattar inte varför många är så trångsynta helatiden? Ni måste ha en kämpig vardag!.


Nu släpper vi det, istället funderade jag på att göra nå litet och enkelt. som en fjäril?

Här kommer en bild, såklart ska jag göra om den lite.

   Söt va?. 



Nej kurrar magen alldeles för högt. Da och äta lite frukost.




Av jennahs - 13 april 2012 07:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 12 april 2012 11:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 12 april 2012 07:13

Hej å hååå....


idag är jag ledig. de behövs verkligen. Jag mår ialf ganska bra idag, ja trodde huvudvärken skulle vara ett faktum idag när jag vakna, men icke!.

Kanske kan de bli en bra dag trots allt. Jag ska dona lite här hemma medans D åker och jobbar.

De gråa vädret ser ut att vara påväg bortåt?.


vad ska ni göra idag?.


Jag kommer in senare istället.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards