Alla inlägg den 7 maj 2012

Av jennahs - 7 maj 2012 13:27

Är hemma sedan nån timme. Det gick bra och jobba ... kändes slött och lugnt.

Men seriöst, jag är helt galet trött?  jag kommer stupa tidigt i sängen ikväll (läs eftermiddag).


Jag har börjat försöka dra ner på power kingen också, kan inte dricka så mkt som jag gör. 

Men de är väl så, de blir alltid för mkt av allt när de gäller mig.. Finns inget som är lagomt, vad är lagomt ?


Babe har också stupat i soffan, han åt ett lass med pommes och hamburgare nyss,

medans min lunch bestod av hårtbröd med ägg, blev proppmätt.


Var in på Hm en vända idag också, hittade en topp, lite underkläder som jag tänkte köpa sen...

Jag har en cerise rosa dress från cubus, de fanns en i ljusrosa nu jag bara måste köpa också :)


De får bli kläder den här månaden, ist för heminredning  ;)



Hittade en bild på Hm, på toppen. Älskar spets så jävla snyggt.


hm.se

Dock inte i den färgen.




Usa kläder är ju inne (flaggan) , de blir ju verkligen för mkt när exakt alla har det. Blir en fet diss från min sida då.

Man har lixom tröttnat på dom plaggen bara av att se dom överallt. 








     nu orkar jag inge mer idag ... .




Natti!



Av jennahs - 7 maj 2012 13:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 7 maj 2012 06:58

Inatt har jag osvit oförskämt bra! ;)

Jag drömde dock lite udda dröm, om ett ex (i orsa), vi var i kina och gick ?. Hade iofs velat sova lite till idag, och då inte för drömmen utan för att jag är trött!.


Dundrar på Train - drive by och dricker kaffe för om växlingens skull, och jag blir fan arg..jag spiller..jag dricker men allt hamnar på brallan, lxom precis mellan bena. Tur jag sitter i min pymasen än. 


Nåväl, har bråttom som ett ap arsel, måste fia håret, de är vågigt, och efter natten ser det ut som....ööm?skit ialf ska se om jag orkar fixa till de, annaras får de bli en klassisk bulle mitt på huvudet ... !


Ifall någon undrar, man är ju så intresserad av allt annat så...you never know!.


ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards