Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Rökning = huvudvärk.

Av jennahs - 17 maj 2012 15:58

Happ,  fattar inte ens varför jag ens ska försöka knåda ihop ett inlägg när jag inte har något att skriva?

När man droppat vänner och lever som nykterist, och barnen inte finns här så blir tiden något man verkligen har mkt av.

Det är inte lätt att fylla ut den direkt, kan jag inte påstå.


jag har ialf hälsat på mamma, jag tog den där promenaden jag skrev om imorse att jag skulle...dock åt jag frukost för eftersom klockan närmade sig 12.oo  tog en kaffe och cigg, kollade hur långt dom kommit i mitt gamla flickrum...

de börjar bli tomt där. Dom  stackarna stod och försökte gnugga bort alla mina klister märken jag klistrat dit en gång i tiden.

Herregu´de här med själv uppfostran , den gav mig friatyglar(såklart). Det enda jag saknade (LÄS ibland) som liten med familjen var nog att äta mat tillsammans, inte för att jag klagade på att nästan alltid äta ute på resturange. Men endå.. :)


JAg vet att även om man har regler, så gör man alla dessa saker alla gör som tonåring vilket fall.

Bara de att dom med regler, dom var nog  nästan snäppet värre ?.

Fast, även om jag hade "fria tyglar" som yngre så skulle jag aldrig vara den som inte satt regler till mina barn. För de är ju endå viktig. 

Vad lustigt de känns att skriva om barn såhär och hur jag tänker, som om jag inte har några. men de känns väl så nästan.

Inget konstigt att de känns som de gör heller, med tanke på att jag aldrig får veta något under en mkt LÅNG tid... undra om den orsaken är för att de inte finns 6h varannan lördag på ett papper? . Finns de verkligen bra ursäkter till att inte berätta något om våra gemensamma barn ? Det är ju uppenbart att fokus inte ligger på barnen iaf.



Jag ska nog spöa D i tv spel nu, vi har fixat super mario... allstars? ni vet dom där gamla spelen som man spelade när man var mkt yngre.



Hoppas ni får en fin dag, jag ska försöka.











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards