Alla inlägg den 25 maj 2012

Av jennahs - 25 maj 2012 18:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 25 maj 2012 12:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 25 maj 2012 08:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 25 maj 2012 08:13

Gomorgon!

Jag har precis duschat. Det blev en tidig morgon men de gör inte mig något. jag somnade tidigt  och jag hatar att sova bort halva dagen. 



 Jag har drömt nu igen, inge konstigt kanske. Men de var en äcklig dröm.


jag drömde att en fransman(??) tryckte ner sina 2 pek fingrar i halsen på mig för att kväva mig? jag minns t.om vart han bodde, i en etta på rödmyren ut mot vägen.  Han försökte göra de här medans jag sov, och jag kände i drömmen hur jag försökte sprattla med mina fötter men jag hade ingen energi kvar..jag va påväg och ge upp och dö. Och då vakna jag.


När jag somnar om igen, så drömmer jag att jag är påverkad av droger.  Jag befinner mig under en stor paveljong med massor med människor. Jag känner en stor irritation över deras prat, och jag orkar inte lyssna på skitsnacket och känner att de hela bara var obekvämt..jag tar upp piller ur fickan och stoppar dom i munnen utan att nån ser det. Jag lägger mig på rygg på gräsmattan och tittar upp mot himlen medans jag inväntar ruset.

Folk tror att jag sover, och jag låter dom såklart tro det.   Jag rullar runt i gräsmattan (??) tills jag tillslut stannar upp och börjar nodda. . jag minns min grötiga röst när jag försöker svara på frågor och delta i ligan.


sen minns jag inget mer. Vad konstigt hur man kan drömma. Jag minns att jag kände ruset som om det vore färsta gången, de kändes som ögonen gick i kors och jag snubblar över mina egna fötter. Vinglig, sådär som på film.


ja hur drömmar kan vara.


Nu ska jag föna håret sen springa bort till willys och köpa gum och Pk. sen kan jag börja min dag.

Det ser ut att bli strålande väder idag också..puhh.. :)


Ha en bra dag!






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards