Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Yoghurt diss, och solskydd.

Av jennahs - 27 maj 2012 10:52

Hallå,


jag kom precis hem efter en kort promenad till Maxi. Jag var in på willys först för att köpa yoghurt, men dom har som så många gånger problem med leveransen?.  


Så jag var envis och gick till maxi, dom har rijäla utbud på alla dessa socker bombs yoghurtar, jag var dum och valde Ica´s.

Jag tycke "blåbär/vanij" och "vanilj/jordgubb" lät goda. Och dom var så äckliga, så där rinnande vidrig.

Åh, typiskt. Jag prövade fört blåbär, och efter den besvikelsen var jag tvungen och öppna en värsta av dom alla, jordgubben. Jaja!


Ja, jag har inte så mkt annat och dela med mig om än yoghurt! ;)


jag köpe även SOLSKYDD, förra året brände jag mig efter bara en dag ute i solen, de brändes och gjorde ont bra länge(kunde inte sova) , tillslut så flagande av all rö färg och blev vit som en snögubbe, igen.


så i år gör jag inte om samma misstag!!, vore ju hemskt pinsamt :)


De var också pinsamt att personalen inte kunde något om solskydden, så jag gick efter vad jag själv tycke verkade vettigast.

Ok jag ljög..... de fanns bara solskydd 10,15 och 20 kvar. Jag valde 20 (medium).



Idag finns de inga planer, kanske ska rensa lite skit i garderoberna här hemma senare mot kvällen.

Jag funderar också på att gå till Öb och köpa en fläkt. (bords fläkt). Jag har haft en vit förut med lite turkos färger på, jag kan inte minnas om jag fick med mig den från Nusnäs när jag flyttade ut. Tror inte jag fick med mig något som var mitt, mer än kläder och små plock.  Jag la iofs alla mina pengar på barnen ..  de trodde ni inte va? jösses...

(Vissa var ute och lekte med sin hobby grej).  Sen kan man alltid muta barnen lite, med leksaker och grejer.

Sätta press på barnen om dom är "duktiga"! så får dom ........ osv. Vilken press. 


nåväl.



Så var smarta och tänk på sambo lagen eller lura männen till och gifta er så ni kan dela på allt ;)

Annaras blir de jobbigrt. De är sällan seprationer slutar lyckligt lixom ...  



Tjao!.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards