Alla inlägg den 4 juni 2012

Av jennahs - 4 juni 2012 14:16

Nu går dagen sådär långsamt igen blöh. Jag tänkte ta en match i tvspel med babe.

Bara de att han är såå kass!!  sdåär kass att man suckar över att de är hans tur ;) haha!

Ofta slutar de med att vi små "tjafsar". Om vad? när vi ska dela på alla grejer man får i spelet .. han lixom lurar mig och tar allt.

Fyfan vilken tillit va? ;) Nejdå men jag tycker han behöver alla extra svampar,stjärnor whatever så han klarar nånting!.

:P


Jag fundera på att sälja mina gamla tv spels "burkar", 8 bitars och supernintendo hoppas innerligt jag skrev rätt nu.

Vet inte ens om 8 bitars funkar riktigt, eller om spelet jag hade i hade dammat igen helt?.


nåja,


Tänkte bikta mig också, jag har ätit lite choklad, och tutti frutti godis   .  jaja man kan ju inte vara ballan och duktig jämt.

Läkaren jag var till på vårdcentralen tycker jag var smart som tuggade sockersöta tuggummin ist för äta godis?. Kände lixom att hon gav men ännu en orsak till att inte sluta med det. Visst de är inte bra för tänderna, men de är inte godis heller.

men man sväljer inget grisfett med färgämnen , och de är väl de bästa? :)


Fan va jag skulle vilja fortsätta bikta mig för alla mina ´synder´, men jag stannar nog där ;) .



Blev påmind om att de är röd dag på onsdag så härligt. En dags arbete på hela veckan, förra veckan vart de två dagar. jag börjar nästan vänja mig med att bara gå hemma. Trist tycker ni kanske, jag tycker de är as skönt. Skulle bara behöva lite bättre betalt så jag kan göra något och ta mig längre än till noret rondellen.......

kanske ska fiska upp ner dränkta vänskap i helvetets fallet? så jag har något att lyssna på mer än radio. Typ.

Jag önskar alla kunde flytta tillbaka och till Mora.. men jag förstår. När man väl fått chansen och flytta härifrån och göra något annat skulle inte jag heller komma tillbaka hit. vad finns här ? lek kompaniet och kaffestugan!? eh!.



Föressten, när jag endå nämnde om jobb. Jag har ju möjlighet att få bättre betalt, om jag, och när jag pallar hel tid.

Förstå vad mkt kvalitets tid jag hade kunnat haft med barnen !. Massor. Surt, för mig, och för dom. 


När orkar och klarar jag hel tid? vem fan vill jobba hel tid?.  Jag hoppas innerligt jag ändrar inställning med tiden, annars kommer jag länge vara likgiltig och halv fattig ... ;) 



Puss på det!.



Fan som sagt .. min glömska ..... jag borde skriva rubrik efter jag skrivit mina inlägg, jag glömmer alltid skriva om det jag skulle från första början.


jag tänkte tipsa om en blogg, om smarta vardags tips. Kanske hade varit något? 

ta en kik vettja! : http://www.smartavardagstips.se/





säg nu inte att jag redan tipsat på det. 








Av jennahs - 4 juni 2012 14:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 4 juni 2012 08:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards