Alla inlägg den 2 juli 2012

Av jennahs - 2 juli 2012 19:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 2 juli 2012 13:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 2 juli 2012 10:29

Mkt fint finns det allt :) När jag endå spanar runt, klistrar jag in lite här ... 


Jag gilla både brallan och framför allt tröjan, som är slutsåld. Bu!.

 

Nelly.com 

  

nelly.com (jumpsuit) 399:-

 

nelly.com

jag gillade hela outfiten! men shortsen kostar ynka 99:- , och linnet 129:-.

 

nelly.com  449:-

jag är ingen sko-fantast som har en stor samling på skor. Men dom här va helt ok .




jag återkommer ! ;)


Av jennahs - 2 juli 2012 08:41

......Nu känns allting mkt bättre.


Det har varit kaos. Men de behöver inte ni få veta om. Jag är trött psykiskt och vill bara vara nu.

Jag har tagit ett beslut , som har många orsaker och anledningar. de kommer hända en hel del ganska snart.

Vi får se om jag har vilja och dela med mig av det till er, gottegrisar  .


Igår packade vi nere i förrådet, fast de ser ut som en tornado som varit där så var de ganska "bra" ordning på hans och mina grejer. 


Idag blir jag hemma från jobbet, jag ska plocka och dona här hemma. 

Imorgon åker jag ner på Åhlens och köper mig en resväska. De får bli en "halv hård" stadig väska, med hjul och såndär grej man kan dra skiten med :) Sen är de kod lås eller vad man ska säga!, 749:- kosta den. Perfekt!.

Den hårda väskan fanns 2 strl, den ena var för liten och den andra en aning för stor. 



Jahapp. De dom här beslutet (dom är faktiskt flera) var tuffa och ta Men ockå inga som kom impulsivt utan är genom tänkta. De kommer göra fruktansvärt ont känslomässigt men de här är de enda rätta.



Det ser ut och vara hyffsat fint ute. Hoppas på och kunna sola lite. Jag är fortfarande en blek fis! ;)



ta hand om varandra, och var snälla och försök lägg eran fokus på er själva istället för att sprida versioner och skit runt omkring er, de börjar stinka mer skit än någonsin. Här luktar de kokos föressten   






All kärlek till mina barn, jag älskar er!.
















Av jennahs - 2 juli 2012 08:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards