Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av jennahs - 1 augusti 2012 09:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 1 augusti 2012 08:54

Hej hej ...


Natten va grym, men den tidiga morgonen va mindre kul. Har ju tendens att vakna tusen gånger innan kl 7 då jag tillslut går upp. Som alltid ni vet.


Vi kollade på en film härom kvällen, som heter LOL ... som förövrigt var skit dålig. Fanns inget i filmen och fokusera på, händelselös. De enda jag (och D) kunde konstatera var att morsan va bra mkt snyggare än LOL (dottern).


Vi har kollat på Freddy kruger (minns inte efternamnet riktigt) han som kommer i mardrömmarna och ska mörda. Freddy vill få ungdomarna att minnas honom så han kan få "kraft" att mörda. Så jävla kass .. den också.

 

 


Jag kom också på att min mamma fyller år imorgon, så jag ska nog till och baka lite här hemma......

får se vad som ska bakas eller om jag köper nå?.


Min syster är nog bergis bakis. 

Hur orkar man flänga runt sådär? jösses, inte en enda cell i min kropp har paryhatt om man säger så ;).


 

 

Jaja, godmorgon på er.

 

Så härligt att Fb finns btw, så man får ´veta´något.

Ja herregu vilken ´bra´familje sammanhållning. Verkligen.....

 



 

 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards