Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

ja tack :)

Av jennahs - 4 augusti 2012 14:25

Mums!.



Har läst att "animalprint" kommer vara något som blir inne i höst!? (   ).

Tur smaken är som baken, säger jag sittandes i rosa jogging brallor och ribbat rosa linne ;)


Jag ska helt klart fylla garderoben med mera stickade tröjor. 

Marin blått är en ny favorit färg på kläder ......


   

nelly.com  199:-


   

nelly.com 279:- .

   

nelly.com 599:- (äkta fårskinn från SHEPHERD) 

Hur sköna ser inte dom här ut då? :)  

 

   

rutstore.se 199:-

 

 

Jag tycker dom kan börja få in lite mössor/vantar/halsduk. Minns ni "bad hair" mössorna? haha fyfan. Dom finns ju fortfarande. Själv har jag en ljus rosa. Nä hönni, de blir min DISS idag. 





Glömde nämna att jag blivit "erbjuden" en bostad. Dock den lite mindre tvåan och dyrare. ...
ska ev på en visning i början på veckan.  Jag var 4:a i kön. Så hoppet är inte speciellt stort.

jag hoppas mer på den andra tvåan jag la intresse för. 

Jag har ju trots allt lite att förbereda :) .


Det ska bli kul och inreda något lite större och göra om lite. Förmodligen tapetsera också.

Finns de nå värre än svart inredning? jag tycker de är dystert, typ svarta möbler,lampa,vardagsrumsbord, ja ni fattar.

Inte för att allt ska vara vitt och sterilt, blir lite sjukhus känsla över de hela, och framför allt kalt.

Tycker de ska vara lite färgklickar, lite inbonat men endå inte mkt saker. Mönster verkar vara inne? .

Jag har inte direkt gjort mkt här hemma, jag har fått lite ryck ibland för att göra något. Litet.

De blev mkt tycka nu, men de är ju så.. min blogg, mitt tycke,tänkande,funderande, och händelser. 


Vad gillar ni för typ av inredning? vilka färger? :) Tips hade varit kul ..


Finns många som gör sina egna saker nuförtiden. Tavlor med ordvitsar är ju vanligt, däremot inte recept huh? (.....).

ärtsoppa och fläsk kanske de ska stå på väggen, eller varför inte choklad tårta?





Härligt att solen tittar fram emellanåt, men de får gärna bli regn.

Det känns väldigt klibbigt och kvaft ute.

















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards