Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av jennahs - 6 augusti 2012 09:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 6 augusti 2012 08:02

Gomorgon.


Shit vilken natt, jag känner mig helt slut. Natten började med att D väckte mig, eftersom jag andades väldigt konstigt, som att jag var påväg att sluta andas. jag lyckades somna om ganska fort efter de.

Sedan vaknar jag vid 2.00 , vänder på mig .. sedan börjar mina tankar komma ikapp på mina ögonstenar.

Tårarna rinner helt okontrollbart, dyker huvudet i kudden och snyftar för att inte väcka D.


Slänger iväg ett sms till syrran, och sedan somnar jag om efter 1h. 


Natten har alltså känts väldigt intensiv. Lite mör känner jag mig. Ska snart ringa samtal i vanlig ordning.

De här känns väldigt känsloladdat för mig.

Och de hela blir bara mer ohanterbart.

 

 


Gårdagen,


Var hos mamsen igår, syster och hennes pojkvän Niklas var där med, han hade även sin son med sig.

Jag och sis plockade hallon, och vi beslutade för att göra en hallon paj, och gick in för att rensa...

det blev en paj tillslut, och jag gjorde även en hemmagjord vaniljsås som gick hem hos alla ;)

blev också en kort prommis med hunden och en ostörd pratstund.

 

 

De va väl de. 

 

 

Nu måste jag ringa, återkommer ev om det sen ;) 

 

 

 

 

All Kärlek till mina barn!!

 

 

 

 

 

 

 

 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards