Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av jennahs - 11 augusti 2012 11:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 11 augusti 2012 10:05

Godmorgon mina fina läsare ;)


Jag känner mig helt överlycklig, de är första natten på länge som jag inte vaknar i ren panik och sätter mig upp!.

Har ingen aning vad jag gjorde "annorlunda" den här kvällen.

jag har förmodligen byggt upp en rädsla för kvällarna när jag ska lägga mig, vet vad jag väntar mig och då blir de väl bara värre allting. 


Jag bestämde mig igår kväll för att ställa mig på cross trainern och trampa på den lite lätt innan jag la mig.

Stängde av tvn i tid, sedan krama jag en kudde hårt och tänkte att jag f*n inte får släppa den nu! (pga låsningen i skuldran, vil inte flaxa runt med armen).  

När jag vaknar känns skuldran bättre, kanske fick igång lite blodcirkulation?.

Jag ställde mig på den imorse också.  

Så ska försöka göra de ikv också.


Nu är de inte grannen mittemot som oroar mig, utan grannen ovanför som skrek sent igår kväll.

Jag som halvsov tyckte mig  vakna upp av att höra "hjääälp,aaahhhh!!" medans babe hör "släpp min arm!".

de gapades en stund sedan blev de tyst. Vad ska man göra?

jag somnade om. 

 

 


Btw, lägenheterna jag stod i kö till var jag 4a i kön på båda två.

På ena lägenheten sa den som stod 3a i kön ja, och den andra kön sa den som var 2a i kön ja.


Tydligen var Stormyren populärt numera sa hon i tele. 

Det finns ju en del lägenheter här så de kommer nog snart fler lediga.

vet ju dock inte riktigt hur de kommer se ut längre fram för mig, men de är bra att ha något klar, ifall om.


Jag har alltid gillat markplan tidigare, men haha, nädu inte längre.

Herregu´man får ju vara tacksam om cykeln står kvar i det låsta cykelrummet. 

Ett tips, ställ in cykel jäveln i förrådet, och köpt ett extra lås och kedja!, så kanske dom inte tycker de är "värt" jobbet. Fast nu är väl inte cykeln de största problemet. men ändå.



Jaha, jag ska snart ta mig en dusch, sen ska jag gå och köpa gränsaker/frukt och tuggummi.

bästa kombon mot sockersug för min del ialf.

 

Måste krympa magen lite. Jag har levt lite i stil med, de-här-är-min-sista-dag-i-livet-dag.

Vilket har inneburit att jag inte får runt mina händer runt låren längre, och jag har lite hull på kroppen.

Jag hatar daller och de får mig att vilja kräkas. 

jag har även en annan orsakt till att krympa magen lite, min jacka är en otroligt tajt 34/36a utan någon som helst stresch  (stavas?)i.

Så de är bara att sätta igång, eller skicka tillbaka jackan och gömma mig bakom en stor dunjacka!.



Föressten, ni som sett jersey shore, de finns en serie med JWoww och SNOOKI!!!! (och heter just så också).

Om Snooki är med kan inget bli fel var min första tanke .

Hon är så jävla ball !!, och jag kan se mig själv i den lilla bruden !! :) 

jag är bara på avsnitt 3 nu, eller 4? ganska ok men de är inte samma rebell nu när hon inte dricker (hon är gravid)fast man ser ju lite glimtar då och då. helt klart värt och se den endå tycker jag.




Nej men nu måste jag ta mig den där duschen.



























Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards