Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Rubrik saknas

Av jennahs - 15 augusti 2012 09:37

Godmorgon.


Jösses vad lääänge ja har sovit? känns inte alls bra. Jag ställde klockan men minns inte ens att jag stängt av den.

Aja.


Igår var jag på möte på soc. Mötet gick bra, vi ringde runt lite, och bollade tankar. 

Vi pratade även om mötet med barnens pappa, som han till en början sa ja att komma till.

Jag skulle ringa och berätta när och så, så jag skickade ett sms och kom på att han "blockat" mig, så jag kan inte nå han via sms. Så jag ringer honom istället, och möts av en mindre trevlig attityd.

Jag börjar förstå att de här inte är möjligt längre, dessutom menade han att han MÖJLIGEN kunde få en tid till banken den dagen + den tiden, så de gick förmodligen inte!.



Ni alla vet att jag trånar efter umgänge. Just de, UMGÄNGE.


Vet ni vad han glider in på?

Medans han tycker att 4st i en dubbelsäng och leva i en 1a är väl helt Ok, att de inte ska spela någon roll?  han däremot tycker att 4.rok börjar bli lite trångt och tycker att en uppväxt i Mora blir bra.

Sedan började han håna och se ner på mig, genom att fråga om de är smart att börja "knarka" .


Det är lätt och spotta ur sig saker och tro man vet och förstår saker, jag frågade honom om jag inte skulle ta ifrån han barnen så han får känna hur det känns. Men han mena på att jag inte kunde det så...

sen fortsatte han håna mig genom att säga att jag inte hade pengar/mat eller jobb.


Jag känner inte ens i igen den där människan längre(ingen annan heller för den delen), och då har jag varit med honom från att jag var 16 år.


Han har alltid varit snäll,trevlig och tillmötesgående. Aldrig varit elak, bett någon dra åt helvete (inte mig dock).

Men ah jag tror ni förstår.



Nu har jag försökt återigen att få till något. Nu får de bli den hårda vägen!.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards