Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av jennahs - 17 augusti 2012 18:30

ok, jag fick ett samtal angående anmälan.(av anmälaren själv)

Så löjligt så jag tänker inte ens gå in på det.



Aja.



Till något annat.

Jag har tagit mig mod till att boka en klipptid.

Nästa vecka redan, jag gruvar mig.

Vi pratade lite om hur vi skulle göra, och hon ber mig ta ur hårknuten jag har...

Sedan greppar hon tag i e ganska lång längd med hår och menar på att "de här måste ju bort ialf...".

Alltså, håret kommer bli axel långt (OMG).

Det är inte direkt kvinnigt med kort hår, tycker jag.

Eftersom jag inte klippt mig på flera år är det dax och klippa av ddet ordentligt en gång.


Så jag ska nog dra i en mörkare hårfärg ändå, sedan sätta i mitt löshår! :)

enbart därför att håret kommer bli så mkt kortare.

tänkte även köpa röda slingor och sätta i.

kul och pröva lite nytt.

Vill ha lite förändrning nu :)




Btw, hittade en tröja jag gärna vill ha... :) 

   

mandeldesign.se 360:-

ser riktigt mysig ut!.



   

mandeldesign.se 400:-











Det ska bli riktigt skönt att få sova snart.

Har lite att smälta och fundera på.

Det gäller att inte agera impulsivt och hantera de hela på ett smart sätt.


Tänk om all drama bara kunde ta slut, men man slutar aldrig förvånas.

Får snart skavsår i öronen av alla idiotiska ryckten.

Vilka fantasier många har, blir nästan lite impad imellan åt!.




Natti natt. 









Av jennahs - 17 augusti 2012 15:18

Har precis kommit hem från sjukgymnasten.

Det gick bra måste jag säga, trots att de kanske inte alls var så bra.

Jag fick svar på saker jag varit orolig över.



Min högerskuldra har tydligen en försvagad muskel, knutor och syrebrist.

Och eftersom musklerna sträcker sig långt och föstet sitter i nacken så förstod hon att jag hade spännings huvudvärk och yrsel.

de va ganska mkt fel det,.

Jag måste börja träna med gummiband och få syretillförsel i musklerna.

sen beslutade vi att testa akupunktur, 1 gång i veckan i 6 veckor.

 

hujedamig, som om problemen inte var nog.

men problem är till för att lösas, likaså de här.

 



Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta??.

Polisen ringde mig nyss, jag är "misstänkt för olaga hot" via sms.

undra om han ens tänkte när han valde att göra de här?

de här känns ju en aning märkligt, här är man trevlig försöker prata och bjuda in till möte så anmäler han mig!?

jag måste nästan ringa och berätta de här för soc, med tanke på det hela.


Vad börjar de här likna egentligen? ett tappert försök för att få mig se dålig ut?

Han borde gjort en rannsakan på sig själv och kolla vad han gjor för fel de senaste året.

Vi får väl se vad dom tycker om dom felen också medans vi endå sitter där.

ja tacka vetja lagboken. Amen.





Synd att du inte tänker längre än vad näsan räcker.

Jag som hade begravt gammalt joll.

Nästan förlåtit dig på någotvis. Försökt förstå dig.

Lixom jag som försöker betée mig.

se över mna brister....

men trots de så

 pekar  du heltiden vägen mot krig och kaos

det jag är bäst på. Där jag hört hemma bra länge..

oopsie!.


 

 

 

 

Nu ska jag bort till morsan. Igen.

Verkar bli en fullproppad vecka.

Jag hade tänkt ta upp en annan allvarlig sak. Men vi sparar det.

Känns som de räcker för idag.

 

 


 

 

 

 

 

 

Jag började faktiskt själv lessna på alla löften och ord jag gav dig, ihopp om att de skulle bli bra på den enkla vägen.

Jag har fattat att jag måste vara tydligare med vad jag menar.

Av jennahs - 17 augusti 2012 08:26

Vill först börja med att skriva Godmorgon!:)

Hoppas ni sovit gott alla. Jag har vridit lite på dygnet, ni vet ..uppe lite längre, sova lite längre. Och jag gillar det inte!.

Får lov att vända tillbaka de där på nå vis ganska snart. Innan jag åker. 

 

 

aja nu glider vi in på det igen...håll i er....


Soc ringde ju mig igår också. Berättade om mötet jag "bjudit in till", som jag nämnde om igår.

Vi pratade lite om hans belut till att inte komma och hur vi ska gå vidare.

Så de känns bra ändå. Frivillig eller inte så ska de här lösa sig.

Och vill man inte försöka få det att funka, så blir det en helt annat process.


Lite trist är det ju.

Men nu har jag försökt återigen!!.



Det var inte lätt och försöka vakna idag. Är riktigt trött faktiskt.

men ska ta mig en dusch och dona lite, sen blir de sjukgymnasten.

Annars finns inga direkta planer förutom att tvätta.


Jag har inte kunna ta mitt slutgiltiga beslut innan grytan rörs om.

Det är något jag måste tänka igenom nu ihelgen (som jag fick på mig).




Återkommer i ett låst där jag inte pratar i "gåtor" .... ;)




Igår (??) så blev min pojkvän återigen Morbror fick vi veta.Till en pojke.

Så de var ju kul, hoppas hela familjen mår ok och så vill jag önska dom Lycka till inför framtiden.

Dom har blivit ett gäng kusiner, större än ett fotbolls lag ;) 



"Bara" D som inte har några barn i syskonskaran på 6st. Haha!.

nejnej, jag känner ingen press :). Han träffar sig nog en fin tjej i framtiden som han gifter sig med och skaffar barn.

Vi träffades under mindre lyckliga omständigheter, saker har hänt, och de vi varit med om tillsamans har blivit för mkt för oss .

Att vi snart ska gå skilda vägar blir bäst för oss båda.

Det kommer göra fruktansvärt ont att lämna.

och jag vet fortfarande inte om jag klarar det.






























Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards