Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Sjukgymnast och grisen ringde

Av jennahs - 17 augusti 2012 15:18

Har precis kommit hem från sjukgymnasten.

Det gick bra måste jag säga, trots att de kanske inte alls var så bra.

Jag fick svar på saker jag varit orolig över.



Min högerskuldra har tydligen en försvagad muskel, knutor och syrebrist.

Och eftersom musklerna sträcker sig långt och föstet sitter i nacken så förstod hon att jag hade spännings huvudvärk och yrsel.

de va ganska mkt fel det,.

Jag måste börja träna med gummiband och få syretillförsel i musklerna.

sen beslutade vi att testa akupunktur, 1 gång i veckan i 6 veckor.

 

hujedamig, som om problemen inte var nog.

men problem är till för att lösas, likaså de här.

 



Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta??.

Polisen ringde mig nyss, jag är "misstänkt för olaga hot" via sms.

undra om han ens tänkte när han valde att göra de här?

de här känns ju en aning märkligt, här är man trevlig försöker prata och bjuda in till möte så anmäler han mig!?

jag måste nästan ringa och berätta de här för soc, med tanke på det hela.


Vad börjar de här likna egentligen? ett tappert försök för att få mig se dålig ut?

Han borde gjort en rannsakan på sig själv och kolla vad han gjor för fel de senaste året.

Vi får väl se vad dom tycker om dom felen också medans vi endå sitter där.

ja tacka vetja lagboken. Amen.





Synd att du inte tänker längre än vad näsan räcker.

Jag som hade begravt gammalt joll.

Nästan förlåtit dig på någotvis. Försökt förstå dig.

Lixom jag som försöker betée mig.

se över mna brister....

men trots de så

 pekar  du heltiden vägen mot krig och kaos

det jag är bäst på. Där jag hört hemma bra länge..

oopsie!.


 

 

 

 

Nu ska jag bort till morsan. Igen.

Verkar bli en fullproppad vecka.

Jag hade tänkt ta upp en annan allvarlig sak. Men vi sparar det.

Känns som de räcker för idag.

 

 


 

 

 

 

 

 

Jag började faktiskt själv lessna på alla löften och ord jag gav dig, ihopp om att de skulle bli bra på den enkla vägen.

Jag har fattat att jag måste vara tydligare med vad jag menar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards