Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av jennahs - 18 augusti 2012 17:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 18 augusti 2012 16:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 18 augusti 2012 16:12

Godmorgon folket!.

Jag har varit hurtig ett par minuter med cross trainern imorse(enbart för min skuldras skull).

Har hunnit äta en kopp med fil och en näve cornflakes.

läser något märkligt i aftonbladet! :


"ägg nästan lika farligt som ciggaretter"

ett ägg varjedag är nästan lika illa som att röka 20 cigg!?

aftonbladet.se


Allt är farligt uppenbarligen.

äh, mitt motto är ganska bra.

ÄT ALLT MEN INTE ALLTID.(fail hittills men endå..)

det ska vara gott och leva ellerhur.





snart fyller babe år, håller på och kikar runt lite på present

Hittade en bra sida med mobil tillbehör dvs

fodral i alla möjliga varianter, "mobilskal" (hårda,mjuka)

tousch pennor, vantar(??)

även pix för dom med Ipad!.

Sidan heter 

idiwa.se


Jag funderade på om vi skulle ha en grillkväll i Nöjs!

tänkte försöka styra upp något vilket fall..







Nu bir det en dusch sen göra lite övningar, och därefter en promenad.

Skönt med lite svalt väder ute.





(oj glömde visst "posta" inlägget imorse)



Men de har varit en lugn dag.

Myser runt i pyamas, målat naglar och ska ha lite SPA här hemma.

Jag funderade på de här med män och hudvård,

De har blivit mer vanligt att män använder produkter nuförtiden,

jag tycker de är minst lika viktigt att killar håller sig fresch!.

Använder rengöring och smörjer. 



Accessoarer är en grej som är skitsnyggt på killar!!

Nu menar jag verkligen inte halskedjorna alla killar får som första födelsedags present av sina flickvänner   

jag tycker helt klart att armband(i läder) och klockor är något som är bra mkt snyggare än halsband! ;)

Budskaps smycken är också en fin grej.

Personliga smycken .

 

Vad tycker ni om de hela?

 

 


Ska försöka lägga fokus på filmen som rullar.....

vad gör ni denna lördag?


Känns som de snart är måndag, dagarna går fort.

Hela veckan är i stort sätt uppbokad.

Jag ogillar verkligen när jag har ett möte varjedag.



Veckan kommer typ se ut såhär.



         Måndag: hemligt möte, polisen(??)

Tisdag: Soc

Onsdag: sjukgymnast

Torsdag: klipptid (+ färga håret)


De må se ut som en "ynklig" vecka för er,

Grejen är att de är mkt som måste planeras och tänkas ut, och dessutom ta ett väldigt STORT beslut.

Det kommer bli en tuff vecka för mig.

Jag hoppas bara att jag gör rätt, att de inte blir fel. För de får inte bli nå mer fel nu.

 

 

 

 

 

ta hand om er och njut av helgen.

 

 

All Kärlek till mina barn.

Jag Älskar er och Saknar er otroligt mkt !!

<3











Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards