Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av jennahs - 24 augusti 2012 19:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 24 augusti 2012 18:49


Jag har haft mkt och stå i.

 

Jag var hem till mamma tidigare idag ju, och eftersom jag fick veta att jag "kunde ringa när jag vela, blabla" (lögn).

så skrev jag ner lite frågor tillsammans med mamma...

sedan ringde jag.

och jag kom till första frågan och jag fick höra 

"nej de passar inte "oss" .

(jag ska berätta för er närmaste senare)

jag tappade hakan kan jag säga.

ja de är tur att man inte utgår från deras behov!.

bad mig hålla käften dessutom. 

 

Snacka om att göra bort sig, totalt.



Fick med mig lite saker från mamma,

en matta, krukor och en bänk som jag precis målat om

tog även med mig dalahästen som lämnats hos mamma, efter sådär 5 år?. (fanns en ful baktanke med de).

Äääh, nu ska jag försöka fokusera på det positiva,

och inte haka upp mig på de dåliga, för de gör ingen nytta.!.

 

 

 

 

 


har tagit en bild på håret också, tänkte lägga in bilden så dom som "tjatat" får se :)

är riktigt trött, hoppas jag orkar palla mig till mami och pappsen snart..

ska äta lite mat där, kräftor bland annat.

ska bli mysigt att umgås ikv...




Vi får höras imorgon gott folk.




/sinnesro .


 




Av jennahs - 24 augusti 2012 09:32

Godmorgon alla! 

Inga mardrömmar om mitt korta hår, so far :)

 

Ställde kl på 7.15, och de var lite kämpigt.

Vaknade först vid 6 och hade vaart bättre att gå upp då.(var piggare då)


Vid 8 gick jag bort till willys och köpte blekning,

håller på och lägger i lite slingor.

det ser lite luftigare/fylligare ut med slingor tycker jag.


Tar bara sån jäkla tid och fippla med det.



Inga större planer idag, försökte få tag i A-C, men utan resultat.

Har lagt 3 intresse anmälan på lägenheter, 2st på stormyren en på rödmyren.

Rödmyren är bara en plan "B".

Men de verkar som kön va oändligt lååång.

Så chansen är inte speciellt stor, det som är bra att de kommer lediga lägenheter helatiden så...




ja de var väl det.

Idag blir de att besöka mami, hoppas sis kommer dit också.

Länge sen vi umgicks,

men vi har olika dyngsrytm hon och jag.

hon är vaken hela natten(mer lr mindre) och jag dagen.


Ska nog ringa och väcka henne om ett par timmar :)




Ha en fin dag alla!.





/harmoni.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards