Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av jennahs - 26 augusti 2012 17:18

Nä, jag blir snart tokig!.


Vet ni, jag har kämpat och försökt förebygga bananflugor,

genom att vara flitig med att ta ut sopor, diska direkt om de så bara är ett yoghurtglas .

Läste nånstans om att dom lägger ägg(??) i diskhon, och att man ska koka upp vatten och hälla där,

något jag gör i stort sätt varjedag utan att veta om de verkligen stämmer?.

Hursom, så har jag inte haft så värst mkt bananflugor...

TILLS JAG KÖPTE EN JÄVLA ANANAS!....ananas.......

jo, vi gjorde fruktsallad igår, och jag stoppade skiten i en plastpåse sen ner i fruktskålen.

amen precis, DAH?.


Hela påsen var FULL i flugor. 

Aja, har köpt en ny elektrisk flugsmälla. Perfekt.

DOm grillas av den ;).


 


Så var det me det.

 

 

 

 

Jag har haft en städ/tvätt dag idag.

Har inte orkat hälsa på, eller färga någons hår.

Utan bara "varit" idag.


Ska snart hämta upp sista tvättlasset sen kryper jag i pyamas, tänder ljus och försöker få lite ro i sinnet.

ska för en gång skull följa råden jag får från "proffs".

Ska börja med sjukgymnastens råd, tanka ner musik med röst, som berättar hur man ska slappna av.

Man kan ge de ett försök.

De är viktig för mig att hitta ett sätt och slappna av på, för vi alla behöver någon minut till det.

Och någon minut att klämma in finns de alltid. egentligen.




Ska se ett avsnitt utav snooki och Jwoww ikv :)

De ska ialf bli en till säsong med jersey shore.
Råkade avslöja för syrran vilket kön Snooki väntar, dvs en POJKE.:)



vad händer för er ikv??


sj ska jag syndatill det med chips ikv

(jag har nog betat av dom värsta synderna redan, så de känns ganska som en ganska mild synd ;)

 

 

 

 

till något helt annat ....

såg på FB att en  kille jag träffat genom mitt Ex gått bort.

Konstigt att man blir så sorgsen, fast man bara träffats nån gång sådär

 

Han jobbade för KRIS. (kriminellas revanch i samhället)

Dessutom var han med i tv program, och försökte få ungdomar att tänka om som "påbörjat" en kriminell väg i livet,

ett gäng killar fick tillbringa  1 vecka (??) i fängelse med andra kriminella,

(dom kriminella försökte i sin tur också få dom att tänka om, berätta om deras liv osv)

om någon sett de programmet? (tror de gick på 4an)

ska se om ja hittar det.

 

Må han vila i frid.

 

 

 

som sagt, livet är skört.


 

 

 

 




Av jennahs - 26 augusti 2012 08:25

Godmorgon vackra!.


Helgen har gått riktigt fort. Igår spenderades dagen hos mammsen, syrran kom dit å.

Snackade, åt mat tillsammans .

Vi var iväg ovh köpte en blekning också,

för ca 3 månader sen la jag i slingor (breda sådana) i håret på hon,

tänkte lägga i slingor i  det under håret nu. (den meningen kommer nog alltid låta konstig?:D).

Men de blev lite sent så vi hoppade de.



Syrran verkade inte få en chock när hon såg mitt korta hår, utan tyckte jag såg vuxen och "vårdad" ut? haha!.

ja kanske slipper jag visa leG nura ?  

;)


Inatt har sömnen var lite störd?

jag har legat och tryckt på mina revben, och mage när jag legat på rygg?

fattar dock inte varför, men minns att jag vaknade till och tänkte säga till babe och känna på mina revben???

kanske inte var så konstigt att jag vaknade vid 8 av magknip när jag tryckt så jävligt.


ska dra igång vattenkokaren och fixa kaffe.

snabb kaffe är bra mkt godare än bryggkaffe, kanske ska ta slänga kaffebryggaren????

mina skåp är överfulla med skit.



vi hörs lite senare, med bild och tankar.


Vill bara ha måndag nu så jag kan berätta vad som sagts under samtalen.

Så vi kan gå ett steg framåt ... !!! :)










Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards