Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av jennahs - 29 augusti 2012 16:43

Nyss hem kommen från möte,

vilket kändes tungt. Känslomässig kaos.

det sunda förnuftet är inte alltid så lätt.



Dagen har runnit på, har sprungit fram och tillbaka överallt känns de som.





hursomhelst.

till något helt annat jag tänkte på .......

Läste på textv (jaja) att allt färre mammor ammar sina barn.

(står säkert i tidningen med)

undra hur de kommer sig?.

man rekomenderar att man ska amma i 6 månader.

Att amma finns ju bara fördelar.

Vilka orsaker finns då till att man väljer att inte göra de?

(om man bortser från dom som verkligen inte kan av olika anledningar,)



Jag tror inte de enbart handlar om myten "hängpattar" vore ju en sjukt egoistisk bortförklaring till att inte amma.

Främst tror jag på tålamodet, många ger upp om de krånglar.

Men ah, man kan skriva/prata mkt angående ammning.

man är ju lite nyfiken till varför man väljer bort de allt mer.







Nu blir de att tvätta bort smink,btw, köpte en ny BUS igår på apoteket .

eftersom den jag ville ha var slut i lager och finns inte att köpa i våran lilla by.

(dior). (återkommer imorgon om vilken och vad jag tycker)


ska krypa ner i myspys och ta mig en funderare nu!.

Imorgon blir de kort sovmorgon innan de blir samtal till Advokaten.



imorgon är ingen vanlig dag, nope för de är D´s födelsedag!!!!:)

han ska dock firas till helgen, hoppas han kan  bestämma sig för nånting.

jag tyckte han kunde ha en kväll med sina vänner och jag får en ensam hemmamys kväll !

(eftersom jag inte dricker längre...)



men vi får se hur de blir :)





X


:(

Av jennahs - 29 augusti 2012 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 29 augusti 2012 11:28

Hej!.


Visst tittar ni på Holywoodfruarna? såklart ;)

gillade verkligen att Isabel sa ifrån till gunilla , hon är verkligen hemsk (gunilla asså)!.



Kikade även in på isabels blogg, som ger mkt insperation till mode, de står även om hennes liv och olika tips!

Bloggen hittar ni här : 

www.isabeladridan.chic.se


hon har även en shop, verkar inte finnas mkt förtillfället!.

hittar ni här :

www.lovebyisabeladrian.com




Dom här va ju nice!

(brillorna + KEDJAN)

    















Av jennahs - 29 augusti 2012 08:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards