Alla inlägg under augusti 2012

Av jennahs - 20 augusti 2012 18:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 20 augusti 2012 12:57

Hej och håå...

här går det undan.

Mötet med advokaten gick över förväntan mkt braaa!! :)

hon kan verkligen sin sak och jag fick lära mig en hel del :)


Efter 1½h långt möte med advokaten gick jag bort till polisen.

Där gick de faktiskt också ganska bra(trots omständigheterna). Han var trevlig!!.

Jag fick berätta lite mer ingående till det hela.


Tyvärr kommer den här anmälan alltid att finnas kvar,

och de är åklagare som betämmer om man ska gå vidare med det,

och då spelar de ingen roll om man "drar tillbaka" anmälan.

Så här har man ställt till det för mig.

Det här verkade inte riktigt genomtänkt.



Hursom helst, en börda har släppts från bröstkorgen nu,

starskottet har gått och nu kan de bara bli bättre.



dax för lite lunch, sen till mamma.




Det känns otroligt skönt att man inte kan hota mig på de här sättet mer.

dvs inga mer "hållhakar" och påstående "makt".


Det får vara slut på de här tramset nu, och förhoppningsvis lägger man framtida fokus på dom de verkligen handlar om och som är viktigast.














Av jennahs - 20 augusti 2012 08:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 19 augusti 2012 19:03

1 storglass skål, en näve vinegum och ½mils promenad senare !!


Vilken befrielse att kunna gå utan att bli YR!:) 

Jag har tagit mina övningar på allvar,

min ytterst lätta träning med.


Bara den här lilla början har gjort mkt!.

de ger en lite motivation till att fortsätta, 

men som ni redan vet så går jag oftas in för de alldeles för mkt och

är en periodare på allt. Jag tröttnar oftast efter ett tag.



Det blir en tidig kväll, ska faktiskt snart krypa ner i sängen

Först måste jag skriva ner ett papper på massa saker som ska tas upp imorgon på mötet.




Hörs imorgon, kommer berätta hur mötet går :)








Av jennahs - 19 augusti 2012 10:39









Nu ska jag ta med Babe på en promenad!

perfekt väder ute nu.








Av jennahs - 19 augusti 2012 08:21

Heeyyy!!.

Vilken morgon, fick lov att ställa klockan och de gick ju utmärkt!.

Trött, men de är bara att samla sig.

jag håller på och få lite "rutiner" på träningen.

crosstrainer på morgonen (OBS före frulle), övning för skuldran på kvällen...

När jag gjorde armhävningar mot väggen så gapade babe igen!.

"din skuldra pekar ut,jag hämtar kameran så du får se!!!!"

Men de visste jag ju redan eftersom sjukgymnasten sa detsamma när hon ville se skuldran "jobba".

Det kallades nånting också, som jag bara minns "vinge....." 

Precis som de ser ut.


Idag blir de lugnt, som alla andra dagar iofs.

Kom på att jag måste ringa om en grej på måndag.


Samtidigt som jag måste/gillar att ha koll är de så fruktansvärt drygt ibland.

Jag vill bra kunna slappna av nu!.

Impulsiviteten börjar kicka in allt mer nu, antagligen för att jag bara vill fly ..

som vanligt när de börjar bli jobbigt(eller mkt). Att stanna kvar i känslor är något jag aldrig gjort mkt, eller klarat av.

Hur hanterar man jobbiga känslor?.



btw,


vet ni vad jag fick höra häromdagen?? 

en viss hyffsat nybliven två barnsmamma som är ute och super en hel del!!.

vad kunde jag göra, mer än och skratta?

fyfan vad sämst hon är! .Skäms på dig ... 

(tänk om jag skulle hålla på såhär, helatiden)

visseligen stämmer ju det här nurå men endå, skulle bli drygt med någon som lägger sig i .





Nu blir de lätt träning innan hungern kickar in.










Av jennahs - 18 augusti 2012 17:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 18 augusti 2012 16:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards