Alla inlägg den 20 september 2012

Av jennahs - 20 september 2012 17:52

Glömde visst låsa mitt förra inlägg ;)

orkar inte med "liv i luckan" för att uttrycka de så, för när man skriver som de är.

Enda anledning till att man blir tokig på de jag skriver, är ju för att man förhoppningsvis själv fattar att man agerar och gör fel.

(Det ser lixom inte bra ut )


Det har varit ett jävla flängade idag, så tiden har gått väldigt fort.

Jag vet inte riktigt vad nästa steg är.

det känns otroligt jobbigt att bryta upp.


Aptiten är låg och de knyter sig i magen när jag äter, vi har varit två om att tappa matlusten av allting.

Tur de finns B vitamin som funkar toppen på D´s aptit, men med ett tomt kylskåp är de inte lätt att fylla magen :)



Nu blir det att slänga sig i soffan en stund, kanske gå bort till nya lyan. och dona

Måste bland annat spola vatten ett tag i avloppen, luktar ... skit!. 

jag hoppas jag kan få något slags sinnesro där när allt är klart.



Ska passa på och knäppa lite kort så ni får se hur de ser ut :)

(bilder imorgon)




Hörs då.



Av jennahs - 20 september 2012 13:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 20 september 2012 09:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 20 september 2012 08:33

Godmorgon.

vilken dimmig morgon vi har!, mysigt.

Jag håller på och kollar på nybyggarna från igår, som jag berättat om förut.

jag tror ingen har missat reklamen på programmet, de har varit en "snackis" också.

Arga snickaren lever som hemlös i 10 dagar?. 

Där får man en liten insyn på missbrukares vardag som HEMLÖS.

Det är fruktansvärt jävla illa.


kanal5play.se 


(Vissa har ett val? ni får svaret på den frågan i Nybyggarna.)







Det finns så mkt att vara tacksam över.








Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards