Alla inlägg den 26 september 2012

Av jennahs - 26 september 2012 18:09

Morsning!.

(blir en trist uppdatering)


Vilken dag. Som altid. 

Har lyckats fynda lite idag nere på Stan, fick med mig Frida och gossarna som sällskap :)


Jag fyndade en marin blå tunn tröja, marin blått nagel lack (hade velat ha den mer metallic).

Ögonskugga (palett) alla färger så man kan ´sota´ögonen med. Fondation.

ja lite smått och gott.


Även om de inte var akut att köpa på sig saker til lyan, så köpte jag lite inrednings joll ändå.

bra att ta lite saker åt gången känner jag. 


Det går väldigt trögt med att flytta in helt. 

Men jag hoppas kunna flytta in till helgen faktiskt.

Eftersom D´s polare L har permis ihelgen så vill han gärna vara där, L bo nämligen nedanför! .

(så de blir väl ett jävla spring   )

Dom har väl lite tid att ta igen nu piff och puff, efter alla dessa år i fängelse.

 

 


håller på och göra cheesecake nu, är första gången jag gör det. Får se om det blir en hiss eller inte.

Kommer bli så skönt att krypa ner i soffan ,och glo på tv och moffa lite onyttigt.



Föressten, pratade med Sis idag. Hon hade träffat mina barn, lyckos henne. 

Sam skulle äta tårta idag hade han berättat, men kalas med kompisar skulle de tydligen inte bli. (???).



Imorgon åker vi ev ut till Nusnäs. Fridus ville på hockey, så kanske blir vi lite barnvakt under kvällen.

Hade varit bra och komma ut till Nusnäs för att få lite annat gjort i samma veva.


Återstår att se.



Roligare än såhär blev det inte!.


vet inte hur mkt stav fel jag fått ändrat, orkar knappt skriva (trött)

Hönni, som jag sa .. tiden går fort. Jag åker snart. Jag börjar leta flyktvägar, att jag ska vara så feg jämt.

Jag vill gärna stanna i min trygga ´bubbla´, dubbla känslor är inte lätt att hantera.

Jag vill ju det här så gärna, oftast ialf ......

 

 

 

 

All kärlek!.








Av jennahs - 26 september 2012 09:32

Hönni, Laila bagge har ju tagit in produkter ifrån utlandet. 

Något som heter burt´s bees.

 Som ska finnas i alla Kicks butiker .

Ni kan kika in här  kicks.se (klicka på länk).


Jag är jäte nyfiken på produkterna, och tänkte pröva den här godingen. först.

För visst låter íngridienserna´väldigt bra? :)



 

Milk & Honey Body Lotion


Denna body lotion ger huden rikligt med fukt under 24 timmar. Bestående av krämig mjölk, honung, aloe vera och vegetabiliska oljor, som solrosolja och kokosolja, hjälper denna lotion huden att andas. En naturlig, lugnande lotion som snabbt går in i huden och lämnar den silkeslen och mjuk. 170ml.  149:-.

 

 

 


Såhär står det om burt´s bee :

Burt´s Bees - naturliga skönhetsprodukter för hela kroppen

Burt’s Bees producerar naturliga skönhetsprodukter för hela kroppen, fria från sulfater, parabener och syntetiska doftämnen. Produkterna är certifierade av Natural Products Association, en organisation som Burt’s Bees arbetar aktivt med mot en grönare värld. Fokus ligger på ingredienser som härstammar från bin så som bivax och honung och innehåller rikligt med vitaminer, mineraler och antioxidanter. 
  I början av 80-talet lämnade Burt Shavitz New York för livet som biodlare. Burt slogs sig till ro i en timmerstuga i Maine, helt utan rinnande vatten och elektricitet och levde av det han producerade på gården.
1991 producerades de första skönhets- och egenvårdsprodukter och idag är Burt’s Bees det bäst säljande varumärket i Nordamerika. Trots dess framgång bor Burt Shavitz kvar i samma timmerstuga i Maine, helt utan rinnande vatten och elektricitet.



Handkräm.

 

Beeswax & Banana Hand Cream


Denna rika, helt naturliga handkräm innehåller aloe vera, banan, vitamin E och bivax för att varsamt återfukta och skydda torr hud. Med en rik, krämig formula (som absorberas på några minuter) och en söt doft av banan, lämnar den dina händer mjuka och lena, naturligt. 57g. 119:-

 

 

Honey & Shea Body Butter

 


Denna naturliga Body Butter med honung, antioxidantrik sötmandelolja och sheasmör smälter lätt in i huden. Med en mild doft av honung och sheasmör skämmer den bort, mjukgör och återfuktar huden, naturligt.
Applicera generöst över hela kroppen så ofta som det behövs. 187g. 199:-


 

Soap Bark & Chamomile Deep Cleansing Cream


Soap Bark & Chamomile Deep Cleansing Cream är en mild, men effektiv växtbaserad ansiktsrengöring, bestående av barkextrakt och trollhassel. Lyxigt lödder avlägsnar smuts, olja och make-up och lämnar huden ren och fräsch. Extrakt av kamomill, echinacea och aloe lindrar och lugnar huden samtidigt som glycerin och kakaosmör ger en naturligt frisk och fräsch känsla. 170g. 129:-

 

 

 

 

 

 

 

Av jennahs - 26 september 2012 07:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards