Alla inlägg den 30 september 2012

Av jennahs - 30 september 2012 08:14

Godmorgon.

Jag har haft en riktigt trevlig kväll igår med D,frida med familj :)

Nog för att alla var på ´varsitt´håll. D skruvade moped åt S.

och S gapade framför hockeyn, medans jag och frida flummade runt och tog hand om barnen! .


Så vi fick lägga målningen hemma hos mig på paus, så idag ska de fortsättas målas, och snart ska jag tvätta.

Det kommer bli otrolgit skönt och kunna koppla in min tvättis i nya lyan. Slippa tvättstugan.


annars?

Jag äter dåligt. Sover dåligt. Jag har varit tvungen att ha mobilen brevid mig varje kväll när jag ska sova, för att kolla klockan när jag vaknar på natten, så jag inte kliver upp vid 3-4 på natten  utan försöker somna om.

Jo, jag hade lätt gjort de annars, helt klart (gått upp mitt i natten alltså).


När jag kom hem igår tvingade jag i mig två mackor trots att jag redan efter en halv fick kväljningar.


Nä vet ni, jag önska allt bara kunde vara bra en dag åtminstonde. 

Jag känner mig helt förstörd, som om någon sugit luft och själ ur mig.



hur som, jag har inte tid och klaga mer. Ska ta mig en dusch och göra mig klar inför tvättis.



cha cha! 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards