Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Ska försöka, leva trots allt.

Av jennahs - 7 november 2012 18:07

Jag vet att de blir mkt frustration och pladder gnäll här på bloggen.

Skit trist, jag vet. 


Jag har lite svårt för att hitta inspiration och skriva ...

Det händer inte så mkt nu, jag glider runt hemma i mjukisbrallor och gör ingenting.

Jag har på senare tid nästan blivit för lat för att byta om från pyamasbyxor till mjukisar, Jamen ni hör ju!.


Men samtidigt kan de ibland kännas som iden bara försvinner och helt plötsligt kan jag komma på

att jag glömt äta lunch (inte för att de skulle hända, men typ..)

Lite lustigt känns de, tiden rinner ur mina händer, jag får inget gjort men ändå känns det som jag inte hinner något.

Nu behöver ni inte sätta någon diagnos, vi har redan börjat misstänka något för länge sen.

men visst kan de börja kännas som dom flesta är något typ av bokstavsbarn.



vad gör jag då om dagarna, förutom alla måsten?

hänger på nätet såklart, som man brukar göra nuförtiden träffas man knappt utan det är nätet man umgås på.

Alltid hittar man något och göra, och jag hittade en ny sida med fina kläder itne fullt lika som på alla kändaste ställen.


asos.com


(jag råkade länka till musse tröjan)


Men det var de jag skulle skriva om, tröjor med print är ju trendigt... sånt man hade som liten.

kanske man ska klämma i sig i en musse tröja? ja gvar ju ganska knubbig som liten har jag hört (och sett).

Haha!


Det kan bli en märklig känsla (ialf från min sida) att gå runt med musse pigg på tröjan.

Men så fort någon säger i tv eller tidningar/kända bloggar att de HÄR ÄR TREDNIGT!,

då drar dom flesta på sig skiten, vilken makt man måste ha som storbloggare, som oftast tipsar hejvilt.


Hursom helst, dom har fina udda grejer på asos.com !

finns för herr,dam och även kurvigare damer :) mkt bra tycker jag, (ska ta mig lite fikabröd nu)

 

 

Nå, vad tycker ni? Herr musse.... 

 

Skulle de här vara något kanske? :)


 

779:-  HÄR



 

479:-  HÄR





 

335:- HÄR


   

1078:- HÄR

















Måste hem och hämta mina glajjer!.


Det är visst ikväll programmet STALKERS har premiär!

Kanal 3.



Hörs då!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards