Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Överklagan,

Av jennahs - 8 november 2012 08:23

Godmorgon vackra!.

 

Jag har inte sovit bra, somnade efter kl 24, när D stängde av tv vaknade jag med PAnik, han är van vid det numera, förut reagerade han lika starkt som mig när jag fick panik.

 

Fast han vet att han måste säga "nu stänger jag av tvn tyst eller högt" till mig trots att jag sover, så väljer han ändå att stänga av tvn "tyst" och sova.

Det är väl så man brukar göra när någon somnat, stänga av tvn och sova själv!.

Men jag reagerar lika som om någon är utanför och skriker, så rädd blir jag.

Jag vänjer mig vid ett ljud när jag somnar, och eftersom jag är beredd på vadsom helst så blir reaktionen så stark.

 

Inte nog med det här problemet .....

Det slår nästan aldrig fel, varenda morgon vaknar jag med ett ryck för jag hör barnsben springa ovanför,

grannens unge på ca 2 år springer fram och tillbaka, jag kan aldrig somna om utan går upp då.

De måste ju vara inprogramerat fortfarande, att vakna när man hör barnsben på morgon kvisten.

 

Nåja.

 

Jag ska nu sätta igång och skriva en överklagan, först på datorn och sen skriva det på papper.

Allt de här för att hjälpa D, medans han själv ligger och sover ;)

 

 

Känns inte alls bra att åka ner på Mora idag. Men måste.

Ska också leta pokemonkort till Sam idag, som jag lovat.


Hur som sen ska få paketen, de har jag ingen aning om.

Jag måste göra mig klar.



Cha cha!



 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards