Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Äntlisch.

Av jennahs - 4 december 2012 17:25

Hallå!.


inte klokt vilken stressig dag de har varit. Upp halv 7, kollat julkalendern .. fixat och donat med tvätt.

sen åkte jag i tid ner på mora, för jag skulle fixa med papper, självklart hade dom lunchstängt och jag traskade bort till familjerätten.


Mötet gick ganska bra, det var mkt jag missade att jag upp och de kändes svårare än vad jag trodde angående bestämda tider. Men de löser nog sig med tiden vad det är som funkar bäst.

jag gick med på den helg han vela, och de finns anledningar till de .. och då tänker jag på barnen.


Nu ska vi gräva ner gammalt joll och se framåt och det känns toppen ! .



Mobilen har gått i ett, hann inte ens till bussen innan de började ringa.

jag har fixat med tvätt, mat och var ut till P som hade lite saker med sig, kändes som julafton ;)

precis när jag kommer upp till lägenheten ringer min son och vi pratar lite hastigt tills jag kommer på att jag glömt bort min Cheesecake i ugnen, typiskt :) bara å slänga.


Ska vila ett par minuter nu innan jag går bort till maxi och hämtar min lampa. hoppas den är lika fin som på bild, brukar inte vara så alla gånger. 


Nu börjar de ordna upp sg, jag tänker knåpa ihop ett mer ingående inlägg om dagen ...typ nu ..



ha en bra kväll, de ska jag! :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards