Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Toyland.se

Av jennahs - 15 december 2012 09:58

Godmorgon!,


Igår kväll kröp vi ner i sängen och mysrw till filmen STOLEN som hittills för ett OK av mig.

Vi hann inte se klart den innan vi somnade, så ska se klart den nu innan jag ska duscha.

och påtal om duscha ....

Jag måste bort til apoteket och köpa mig ett bra schampoo utan tillsattser, utan silikon framför allt!!.

Fattar inte varför man ska trycka i skit i hygien grejer för?


Jag tappar otroligt mkt hår, jag har tunt fin hår men jag känner att de är otroligt torrt!, ni skulle ha sett dammsugar filtret här, jag skämtar inte om jag säger att de var mer HÅR än DAMM, då är de illa ;)

Håret blir ju väldigt torrt vintertid, jag vet inte om de här kan beror på mitt låga värde av Dvitamin.


Någon som har tips på bra näring för håret? Produkter för hår är ju en ren djungel.


Jo, jag läste lite bloggar imorse i vanlig ordning. Läste att en person som åkt ner i diket med bilen inte fick hjälp av sitt försäkringsbolag. (sjukhus besöken för 5 personer, ett X antal bilbarnstolar som gick sönder och bärgningen + bilen som blev skrot)

Dom hade halvförsäkring, och har betalat 9000 till försäkringsbolaget. Dom visste att den inte skulle täcka allt.


Vet ni vad dom fick hjälp med? betala självrisken på 1500 för att ENDAST få hjälp med bärgningen som var på 1544:-, lite skrattretande va?


Tydligen så hjälpte alla andra försäkringsbolag mer än så förutom just LÄNSFÖRSÄKRINGAR.

Jag har min hemförsäkring där + bankkonto, jag har funderat länge på att byta och främsta orsaken är för att dom inte tar emot kontanter och inte har kontanter öht. Iofs så har swedbank också slutat med kontanter och även om Nordea påstår att dom inte kommer sluta med det, så tror jag de kommer bli så i slutändan.


Vilken bank har ni, och är ni nöjda ?

 

 

 


och innan jag rundar ...

Jag ser att de är 15% på toyland.se fram till den 19/12 om man uppger koden Xmas12 

Finns massor av saker som hör barn till :)








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennahs - 9 december 2019 07:07

... lyssnade på en podd där serien "EXIT" nämndes och när vi leta nya serie att se så kollade vi upp den, men asså, jag är helt fast!. Älskar detta. Den här serien är norsk/talande mest (svensk med) handlar om FINANSeliten i norge och inblick i deras...

Av jennahs - 6 december 2019 06:06

Men hey! godmorgon?   Jag pallar inte ens somna om efter att ha vaknat 5.30 av att "D" hysteriskt skrattar i sömnen detta händer nästan varje natt.  Hur kan man inte vakna av att skratta så högt?.   Har googlat runt lite och vad hittar jag ? ...

Av jennahs - 7 oktober 2019 06:59

Godmorgon.   Har sovit hyffsat inatt. Men helgen har vart sådär, jag påverkas lätt utav dåliga besked och ett sådant fick jag senast i fredags tänkte skriva om det nästa gång för jag vill få lite svar. Livet är ibland ole-dole-doff har jag märkt ...

Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.   Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senas...

Av jennahs - 31 augusti 2019 06:51

Jaha, då blev man förkyld eller de har jag vart en vecka nu fifan har glömt hur jobbigt de verkligen är, det var år sedan jag var såhär tvär förkyld men tack och lov har jag inte haft feber åtminstonde inte hög feber. Verkar som "D" börjar känna av f...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards