Alla inlägg den 8 april 2013

Av jennahs - 8 april 2013 13:29

Det är en depp dag, blir alltid deppig dagen efter barnen varit här. Saknar dom så mkt ju!!!.

Blir ledsen över att de är såhär, ännu mer när man gör allt så jäkla svårt. 


Jag hoppas de alla säger stämmer. Men de är surt att förlora så mkt tid på att vänta tills dess.

Nästa gång kanske vi åker till moster och leker, kanske Liam är där också... grabbana gillar att leka med varandra och saknar det.  Liam är son till min systers kille, han är 1 år åldre än Simon :) 


Det blev en promenad på 3km  igår ikväll, SKÖNT. Vi behöver dom här promenaderna, sover mkt bättre.

Promenaderna börjar kännas i bena, vore konstigt annars efter att ha varit en soffpotatis. 

Hungrigare har vi blivit också...Ujuj!!.  

Det enda som inte försvinner eller blir bättre  är mina paniken på nätterna, igår natt vaknade jag med panik. Inatt vaknade jag också med panik, ryckte tag i D´s arm och sov vidare. Jag som trodde jag sovit lugnt hela natten. Vaknade sen av att brandlarmet pep och gav inte med sig, så jag gick upp före 8. 


Funderar på en serie att börja kolla på, teen mom läggs ut så sällan, snooki och Jwoww är slut *SNYFT*. Hoppas dom kommer sända nå mer med snooki, i love that girl!  

Kanske ska ge familjen kardashians ett försökt? har ju sett något avsnitt ibland på tvn, sen har vi ju "kim and kourtney take miami", ngn som sett den skiten? jag gillar reality så, svårt att inte förstå de kanske ...  :) 



Hönni, har ni ngt ni är "besatt" av, typ väskor, skor eller kanske är ni en montazami som helatiden måste ha läppstift?

När jag är ute och handlar kollar jag mest linnen/toppar eller tröjor, så de är inte konstigt att jag går utan byxor snart ;) 

Nagellack har jag börjat köpa mer av, kul att mixa och dona.. jag kommer aldrig bli något som klistrar lösnaglar, har inte tålamodet att dra ner brallorna i slowmotion, jag fattar att de är en vane sak men jag tänker inga öva dra upp och ner byxorna för nå lösnaglar direkt   . Nu vart brallan ett exempel finns fler, de enda postiva måste vara att klia hårbotten med naglarna? eller använda som en kam kanske....okejrå, nu blev de överdrivet. 







   

Här har ni "snookis" läppstift! ;) So pink!.




               

finns en färg för alla smaker!;)

kaoir.com




 

nelly.com  799:-




 

nelly.com  




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards