Alla inlägg den 29 maj 2013

Av jennahs - 29 maj 2013 08:39

Gääääääääääääsp!.


ok, jag är lite trött. Vaknade kl 7 imorse, men med tanke på att jag vaknar av ljudet av att  D  typ grymtar så tror jag bestämt att han väckte mig, de är så irriterande att få en smäll eller vakna av ngn som grymtar!!.


 Skit i vilket, jag kunde inte somna om utan kollar instagram och Fb och lägger ifrån mig mobilen och blundar hårt och börjar typ nästan inbilla mig själv att jag tamefan visst kan somna om .. (som många andra gånger).


läste förssten katrins blogg nyss, om det här med att ha mobilerna i sovrummet, att man inte bör ha det med tanke på strålningar(?) många kommenterar olika gällande det. Men jag tror bestämt att sömnen blir störd - kanske inte av strålningar - men sms/samtalen. Även om det är ljudlöst så blir det ett stressmoment. (strålningar finns förmodligen också).

Jag som tänkte pröva sleep cycel, nån som testat?.

Nu drar jag nog på flight mode på kvällarna ist och hoppas på att man  inte blivit allt för strålknullad dom här åren med mobiltelefonen.



Tillbaka till tidiga morgonen, jag hade lovat sis att ringa på en telefon tid åt henne också eftersom jag alltid är vaken tidigt. Så det var bara att gå upp!.


Har tryckt ett glas yoghurt, (och helt plötsligt lät de mindre aptitligt....

har ni testat yoghurten utan fruktbitar med smaken persika? ljuvlig!. Mkt fett, men vad gör det?.

 

Har ringt och ska ringa nu igen snart. Jag håller på tänker sönder mitt huvud på olika senarion som kan hända, och om det händer osv. 

Man behöver trots allt inte vara pigg och alert jämt. Jag är ingen robot som kan ställa in mig på att vara glad/tålmodig och hurtig varjedag - även om jag gärna vill/och tro det många gånger.



Fick tag i familjerätten också, vi pratas vid ganska ofta nu. Och eftersom det uppskattas när jag ringer angående sånt här så tänker jag fortsätta ringa så länge de pågår. 




Tjolahopp!













Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards