Alla inlägg den 7 juli 2013

Av jennahs - 7 juli 2013 08:36

Har rensat datorn, de var ju inte en dag föresent. Nu ska de kunna gå och blogga, varje dag.. närå, men när jag känner för det.


De har inte hänt så mkt på senare tid, tråkigt nog. Men däremot finns de en del och se fram emot och jag längtar OCH de ska bli spännande :) Mer om det sen.


Hönni, igår blev de så att jag såg en video på hur man gör en fiskbens fläta och det känns nästan pinsamt och säga att hur lätt det var. Den första gjorde jag på mig själv, igår gjorde jag den på grannen och hallåå, vill ni ha en fiskbens fläta ring mig ;) okej bra. Skit kul och göra den.


Många har många gånger tappat hakan över att jag kan göra en inbakad fläta på mig själv, är de verkligen så svårt? jag lärde mig göra den just på mig själv.



Över till en annan, sorglig sak. Jag har inte kunnat låta bli och följa media gällande den här ida som är 23 årig tvåbarnsmamma som försvunnit från sitt hem, blodiga hem. Hennes yngsta son var där ensam i lägenheten . Har följt de här på flashback också...

Såhär över en vecka utan att ha hittats så tror jag inte att hon lever, inte med tanke på blodet och att hon har blödarsjukan. Jag hoppas verkligen mamman kommer till rätta! att hon lever!!!  




Det har ju diskuterats lite kring de här med kriminella vänner, det är ju så många tjejer som tänder på just såna ´farliga killar ´.. eller ja, gangsterstuket, dvs man väljer medvetet såna typer av killar.

Dom allra flesta kriminella -(eller ej) hatar män som ger sig på kvinnor och barn, de är därför dom inte kan placeras i vanliga anstalter, för dom skulle förmodligen inte klara sig länge där.


Jag skulle säga, välj inte medvetet killar som är aktiva i sin kriminalitet!. En som har våldsbrott i bagaget säger ganska mkt, det kommer högst sannolikt sluta illa.



Det går inte att dra alla kriminella över samma kant, tro de eller ej. Men mitt tips är att hålla sig borta, och hitta en skötsam kille där en framtid går att bygga på.

Jag har träffat många olika typer av killar, och det jag skulle varna mest för är killar som har våldsbrott i bagaget, och kriminell eller inte även extremt svartsjuka killar - dom killarna kommer knulla sönder ditt psyke tills du känner dig lika liten som nils karlsson pyssling, och totalt värdelös.. som ett kollit. DOm svartsjuka killarna tar ifrån dig precis ALLT.



Jag har lärt mig mkt under min resas gång kan jag lova. Och jag fattar väl också att ingen lyssnar på mig.. men endå. haha.




DAGENS DISS!


 


"good girls love bad boys" den är din för 849:- hoppas den var värd det.















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards