Alla inlägg under juli 2013

Av jennahs - 24 juli 2013 08:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 23 juli 2013 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 22 juli 2013 13:37

Hur härlig ser inte den här västen ut och vara??? :)


       


mandeldesign.se 250:-


Missa inte höstens trend-plagg - pälsväst!
Här är en riktigt cool väst i supermjuk och gosig fakepäls-kvalitet som är ett riktigt trendplagg i höst. Kombinera snyggt till skinnjackan, jeansjackan eller bara med top under om man vill ha den inomhus. Skön längre modell med fickor på sidorna och tryckknappar så man kan även ha den stängd. Normal i storleken.


Av jennahs - 22 juli 2013 09:47

ååå godmorgon, och dra mig baklänges - vad trött jag är idag. 



Igår fick vi oväntat besök av D´s bror ... så vi bjöd på fika och senare varma mackor till filmen "Wallander-sveket".

Kvällen blev inte som planerat men så kan de bli ibland.


Planen idag var att dra ner på Mora med två st, men de blev lite ändrade planer och de gör inget. Så jag får ta med mig syrran som kunde följa vilket fall (lät de som). De är så att jag MÅSTE ner just idag också eftersom jag lagft undan grejer. Vädret är på topp och de blir härligt att bara strosa omkring där.

Hade velat ta med saltvattnet och ge kassörskan på HM, vet ni de där torr schampoot var ju helt märkligt..

det skulle ge en fräsch het ... D sprayade i det i håret ..och guess what? hans hår blev alldeles GRÅTT!?

Trots att de ska vara för alla hårtyper/färger. Himla märkligt.

Varför ens bli en färg? den ska ge fräsch het och volym. Asså jag måste testa den själv  innan jag säger mitt... :)


Dessa nya grejer, idag testar jag föna in saltvattnet så får vi se om det blir nå bättre.



Nä vet ni, jag lär göra mig klar.


 måste flika in med att de var kul och se er lika nyfikna som alltid, bilden igår gjorde succe!!! :D


Puss da!.



ps, Hur kan alla tycka om avicii´s nya låt Wake me up? så kass!, låter som dom vridit sönder en contry låt med en salig blandning. 



Av jennahs - 21 juli 2013 12:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 21 juli 2013 11:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 21 juli 2013 09:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 19 juli 2013 08:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards