Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av jennahs - 19 augusti 2013 15:13

Nu äntligen har jag skickat tillbaka jackan som var på tok för liten, hoppas de inte är försent bara.

Jag hämtade samtidigt ut ett annat paket. Passade på att hämta ut allt i FLOUR väg, skulle inte klara mig utan sånt dvs munskölj, tuggummi, och flour tabletter. 



Gick in på lager70  på vägen hem och ser jackan jag VILL HA!. Herregu, den fanns bara i grön kvar precis som på nätet.  Jag som vill ha den blåa. Men jag kanske ska köpa mig en grön, den kosta 699:- där så lite billigare än på nätet (899:-).

Det KANSKE skulle komma in mer i början på veckan, dom väntade på svar angående det.


       

De är dessa godingar jag pratar om.


Medans jag prövade jackan och gick ut från provhytten så hade alla jackor som fanns kvar försvunnit (?).

Aja, jag la undan den så jag kan fundera .. den gröna är mitt 3:e hands val om vi säger så.


Nog om jackor, över till skor. I mitt paket jag hämta ut innehöll ett par vita ursköna skor..sånt där mjukis päls enda ner till tårna. Det tråkiga var att skorna var för stora!, så jag ska skicka D på cykeln och lämna in dom för byte.


 

Såhär ser dom ut, vet inte om jag visat tidigare?. 



Det känns bra och börja i tid med och fixa allt inför vintern, jag blir alltid lika sur när jag står i snön i trasiga sneakers och allt man gillar är slutsålt och vårskor påväg in (typ)!. Jag ska nog spana efter en dunjacka för de lär ju vara de klokaste valet för en frys lort som mig? jag är uppväxt med finsk värme i huset, dvs 30 grader varmt inomhus oavsett årstid :)


Näää nu lär jag göra ett ryck med städningen innan nånting annat kommer emellan.






Av jennahs - 19 augusti 2013 10:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards