Alla inlägg den 18 mars 2014

Av jennahs - 18 mars 2014 11:55

Hej!


Jag har börjat kika på kalla fakta " Generation cannabis". Idag är de fler än någonsin som är för än mot denna drog, framför allt yngre och de säger ju en del kanske, men varför? det vet inte dom som ser dessa siffror öka. Jag tror äldre folks PRAT ger denna bild till yngre, reklam..amatörer som skriver på forum. Jag menar, hur svårt är de att övertyga en 13-14 åringatt ngt är sant?. Det jag tycker är galet är hur tydligt denna forskning pekar på åt för håll, men endå tror man inte på det?

Verklighetens siffror och forskning på människor (under flera år) är den forskning och fakta jag skulle luta mig mot, eller är de många som förlitar sig på nå dammiga skolböcker nuförtiden?.


OCH JO MAN KAN FÅ PSYKOS AV CANNABIS!!....blir så less på folk som säger annat... MEN...

LÄGRE IQ, hörde ni det? nä men kolla avsnittet ist då :) intressant om inte annat.


HÄR kan ni se avsnittet på kalla fakta.







Skitsamma, jag ska ta en promenad medans solen skiner.. jag får damp av att sitta på arslet här hemma.

Jag kikar in lite senare, jag har alldeles för mkt tid att slå ihjäl så - på återseende :)





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards