Alla inlägg den 15 mars 2015

Av jennahs - 15 mars 2015 17:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 15 mars 2015 10:47

Haha, jag är fasen ganska glad idag. Känner ett lungt :) trodde jag skulle gråta hysteriskt när jag vakna imorse.

Jag pratade ganska mkt med mamma med tanke på hur dagen blev och jag är ganska blödig så .. och känner att jag haft så mkt otur i så mkt. Vi menade båda att den här dagen skulle de nog regna, så skratta vi :)


Mormor ringde mig redan 8.30 imorse och sjöng, så har alla mina födelsedagar börjat. Hennes vykort står på hyllan, precis som det alltid gör. Ev kommer mina barn idag och fikar, så tänkte sitta ute på en filt och spela lite tennis kanske.

Återstår och se, annars får vi fika till helgen ist det spelar inte så stor roll :).


Hur många är vi inte som tänkt " undra hur de ser ut för mig när jag är 30?rynkig och svenssonliv", det är nog klassikern alla drömmer om. Det där svenssonlivet.


Jag hade inga tydliga mål som jag brann för och strävade direkt efter, det hade såklart underlättat om man hade det. Det här rebelliska hjärtat börjar gå i pension, jag ska nu leta efter ngt jag trivs med att göra och komma ikapp i livet :).

Mitt mål har aldrig varit att jobba övertid och slita sönder mig på ett arbete och vara bitter över det, för att håva in så mkt pengar som möjligt. Vad är meningen med det?.


Livskvalite för mig är att typ campa (stuga) med barnen vid vattnet, grilla och bara njuta på det sättet. Strosa runt i skogen och plocka bär, åka till finland och basta och plocka potatis i potatislandet. Så jordnära som de är möjligt.


Det är ganska tufft att inte ha en fungerande vardag, jag vågar inte riktigt tro på min förmåga att lyckas heller. Självkänslan är väldigt låg också..men det är ngt man kan jobba bort!:)


Aja.



Igår var som sagt D´s bror och brorsdotter här, vi såg på mello. Hon hängde mest med mig och ville inte slita sig ifrån mig. Gullunge, vi gjorde i ordning grönsaker och dipp. Sen somnade hon i mitt knä en stund framför tvn, sen bädda vi ner henne inne på barnens rum där hon såg en film och somnade för kvällen.



Vad tycker ni om vinnaren? välförtjärnt, jag trodde att mariette skulle ta vinsten till en början. Grabbarna här trodde jon fjällgren, men vi alla glömde helt att andra nationer skulle rösta med.



Dax att starta dagen nu ...



Av jennahs - 15 mars 2015 10:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards