Alla inlägg under mars 2015

Av jennahs - 8 mars 2015 18:40

Alltså, jag älskar låtar med "grova" texter som är olämpliga för ungar att lyssna på. Jag har spotify lista med massa "pip" ord om man säger så, så när ungarna är här har jag fått springa till datorn och stoppa låtar   .


Min yngsta son lyssnar gärna på musik helatiden och jag det glädjer mig att en låt bland annat heter "TAKE ME TO CHURCH",  så här hemma gapar vi "Amen.....AMEEEN....AMEEEN" i olika (fina) tonarter -  varannan helg..minst!  . Nämen jag tycker de är ju askul ju!:). Han har sin egen lista och han gillar att följa topplistan på spotify.


Vi har haft en riktig chill helg minst sagt med alldeles för mkt film/spel, men de var inte oväntat med tanke på att jag är sjuk och pallar inte ett skit. Vart ut lite också iofs.


Aja nej jag har inte så mkt att dela med mig av just nu. När jag inte trampar runt och glömmer att jag agerar husfru är jag fullkomligt uttråkad, ointresserad av att umgås och jag har kommit på att shopping av heminredning inte ger mig nånting.

Jag hittar ingen jävla harmoni lr sinnesro av att byta gardiner, köpa ny lampa lr av att slänga in en fotölj hemma.

Jag behöver medicin, punkt.



...Or nah?






Av jennahs - 8 mars 2015 08:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 mars 2015 14:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards