Alla inlägg under februari 2016

Av jennahs - 10 februari 2016 10:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 9 februari 2016 11:09

Min älskade lilla goding.


Har kikat på bilder och jäklar vad love har växt på bara 1 månad han ser dubbelt så lång ut. Var ut med honom för en stund sedan och det finns inte en enda person som INTE stannar och vill komma fram och nu senast sa en gubbe " oj jösses, har aldrig sett en så liten hund någonsin". Han gick dock aldrig fram till honom och petade på honom.

Jag har svårt för att säga ifrån när folk kommer fram, för dom ska ju helst varken komma fram lr peta på han.


Påtal om Love, skrev jag om veterinären vi var till i fredags? kanske inte hann det. Han vägde exakt 1kg när vi var där och han märkte inte av sprutan han fick. Bettet sa veterinären låg mellan lindrigt och grovt nånstans och därav bör man inte avla på honom och ställa ut honom får man inte (inte min plan heller) han kommer inte lida utav det vilket är det viktigaste!.

Men det borde bli prisavdrag på ett bettfel anser jag. Jag berättade om bettet och skrev om vikten och lite så..

hon svarar aldrig på det ens??? pengar föder girighet i allra högsta grad. Tycker det är fel vilket fall.


Dom klippte även klorna (kostade 91:-) och gav oss tips så vi köpte med oss "blod stopp" ifall ngt går snett. Jag vågar klippa klorna men "D" står brevid och mjäkar och säger "inte mer, inte mer, sluta, låt han vaaaaaa".

Jag har ju" lyckan" att ha en hund med mest svarta klor lr hälften svart/vit och självfallet är det svarta längst in.



 

En normal sovställning för Love :)




 

Förtillfället är det bästa att vara i min famn, sova på min kudde på nätterna. Söka älskar han också, så ska lära honom söka  efter sedlar (skämtosido). Eller? hahaha.

Han är kräsen när de gäller godis prövat massor men inget duger ? sist gjorde jag blodpudding i ugnen och det dissa han med.


TIPS på hundgodis som smakar och luktar mkt?


och nej, han vill inte ha torrfoder som godis. Blir ni förvånade när jag skriver att

hans måltider består av färskfoder? lyxigt och nyttig :)




Sist men inte minst,  vet du en bra hundblogg? som innehåller tips och shit? tipsa gärna!

plus i kanten om det handlar om chihuahua ....













Av jennahs - 9 februari 2016 08:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 4 februari 2016 07:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 2 februari 2016 12:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards