Alla inlägg under mars 2016

Av jennahs - 20 mars 2016 15:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 18 mars 2016 13:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 18 mars 2016 08:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 16 mars 2016 17:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 16 mars 2016 10:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 16 mars 2016 10:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 15 mars 2016 08:17

Vilken strålande morgon att vakna upp till. Love pussandes i ansiktete. Leende karl brevid. Solen skiner....

Dom två viktigaste personerna må fattas just denna dag men jag har lärt mig anpassa mig till hur situationen ser ut, föthoppningsvis så är dom hos mig till helgen   .


Det känns inte alls märkvärdigt att fylla 31år det är endast en påminnelse av att åren går och hur mkt jag borde ta vara på tiden snarare.

Vaknade en vända inatt vid 2 tiden och svarade på meddelande och swischade lite pengar till ett köp (ett sele) sen somnade jag om till 6.30 och vaknar av sms från familjen.



Idag har jag förmånen att njuta hela dagen utomhus och lapa massa SOL :) okej nu överdrev jag, blir knappast ute hela dagen med min tunga förkylning som inte ger med sig, mådde nästan sämst igår, tung i huvet och armarna kändes svaga" märklig känsla.


Ringde veterinären igår och fick en tid redan imorgon (onsdag) för att bara checka läget med love, kolla vad orsaken till att ögonen rinner samt se så hullet är bra. En koll som kostar oss 650 spänn men så värt!.




Nu ska jag ta vara på varje minut!



Av jennahs - 14 mars 2016 07:40

Va, är det inte rätt nice endå att ha en blogg som man kan nå ut med? när man inte kan skriva SMS lr ringa någon för att säga saker? jag hade hellre velat höra det själv än att få det skrivet såhär offentligt.

Välj själv liksom.



Känns otroligt omoget att få lov att skriva på det här sättet...



Godmorgon !!:)


Jag har sovit rätt så gott inatt trots förkylningen som inte visar tendenser till att bli bättre, så idag är det bara vila som gäller . Tänkte skriva ihop mina frågor gällande Love och ringa veterinären så vi slipper grubbla här hemma...






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards