Alla inlägg den 22 februari 2018

Av jennahs - 22 februari 2018 05:59

Godmorgon igen.

Morgonen verkar vara min tid på morgonen att dra ner ett par rader har vart vaken sedan 5 imorse mer lr mindre, har liksom känt mig varm och obekväm på ngt skevt sätt. 


Igår kom syrran förbi runt 12 snåret och vi åt "lunch" drack kaffe och vilade en stund eller ja, hon vila/sov och jag var väl mest glad att jag kunde ligga stilla en stund och försökte mest vara tyst ..

gjorde situps varje gång jag skulle ta en näve ahlgrens bilar i käften och sneglade på teen mom! den där serien har man följt alla dessa år och man måste ju fortsätta. 


Happ, nu vill jag bara klockan ska bli 11.00 för då räknar jag med att ha hört från min syster och fått besked efter RUL som jag längtat efter i veckor!. Igår kände jag bebisen buffa och det var ju helt fantastiskt känsla   det är fortfarande svårt att smälta att ens syster väntar barn!!, jag blir moster!.

Men så glada vi är!!:)


Imorgon åker jag till Falun tidig på morgonen få se om en person håller mig sällskap jag börjat hänga med då hon också åker dit emellan åt beror på om jag hör av mig till henne. Så nevös och jag vill säga att jag är beredd på att få ett NEJ men samtidigt näe, jag är fan inte det. Absolut inte, vet inte ens hur jag skulle ta det svaret ens. Fick veta att en person som haft de betydligt mkt mildare än mig fått bra besked så jag skulle snarare bli förvånad.


Drömde förresten igår natt efter att ha kollat på blekningar att jag tappade allt hår på bakhuvet + allt skin och ktt enda in till skallbenet bara det att alla dom lagren var mkt tjockare i drömmen så det såg ut som tjocka "gummi kanter" runt bakhuvet, hahaha...vet ni vad jag gjorde? köpte hårinpackning och börjar försökta återfukta barret så jag sen kan bleka, utan att allt de där ska ramla av  .


Hatar när håret ser GULT ut men det är många lager brunfärg och bekningar i håret samt att jag har tunna strån.

Vill heller inte ha blekt i onödan väntar nog till våren och klipper kanske kortare page igen vill ha ICE blond men kommit fram till att jag måste ha utväxt annars ser jag fruktansvärt ljus ut.


Då vet ni vet också, vad äter man till frukost då? .......................



Om jag klipper mig ska jag nog gå till ett annat ställe som kan klippa jämnt, frågan är vart.


 

Såhär såg det ut samt att under håret var längre bak på ngt vis, vad var de hon sa.. håret "gömde sig" ...

jaha ja, BOOO!! här är det..håret!.





 

Min lilla plutta när ultraljud av buken gjordes, faaasen att han hade så mkt innehållande fisar så magsäcken inte gick att se! viktigaste av allt liksom.



Dax att ge honom mediciner....


Vi hörs!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards