Alla inlägg under september 2013

Av jennahs - 30 september 2013 18:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 30 september 2013 16:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 28 september 2013 11:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 september 2013 19:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 september 2013 15:29

Jag har varit och handlat lite mer saker till Sam, han har hunnit få en sak av mig tidigare.

Det jag skulle skriva var att de blev tjafs idag igen, jag fick sms av en viss person att jag "hade nå stort fel".


Jag tyckte bara de var elakt att låta Simon åka iväg på träning när de var kalas hemma, "vuxen" klas vilket fall så firade dom Sam och åt tårta. Man måste kunna se saker ur ett barns perspektiv också.

Då var jag dum i huvudet som tyckte de tydligen. Men må så vara isf för jag kommer alltid stå på barnens sida!.




Nu ska jag iväg och hämta min glossybox, är de någon mer som får det varje månad? jag är egentligen ganska kräsen, och hade kunnat vara mer kräsen om budgetten hade sett bättre ut. Jag börjar ju bli en gröning (EKO) som inte gillar någraonödiga  tillsatser öht!.


De var syrran som tutade i mig den här. Med glossybox alltså.



Glossybox kostar alltid 139:- månaden, ingen bindingstid alls.

de betyder att du kan "avregga" dig när som helst!. Bra va?



Dessa produkter var i boxen för Agusti månad tex,


 

Nya Diamond Oil ger styrka och glans för försvagat/livlöst hår. Schampot rengör effektivt, ger hållbar glans och styrka till håret med en effekt som varar ända till nästa schamponering. Balsamet mjukgör, reder ut och ger glans till håret så att det blir smidigt och medgörligt.




 


 Kundfavoriten Body Butter, nu med blommig honungsdoft! I varje burk finns Community Fair Trade-producerad vildhonung av nektar från tusentals blommor, tillsammans med flera andra Community Fair Trade-producerade ingredienser som shiasmör och kakaosmör från Ghana, sesamolja från Nicaragua och bivax från Kamerun.



 

Naturalites ger en naturlig, förlängande effekt och förstärker ögats naturliga skönhet. Lösögonfransarna passar alla ögonformer.


  

Ögonskuggeduon från ModelCo inehåller skuggor i komplimenterande nyanser. Skuggorna kan användas för sig själva eller tillsammans för att skapa olika looker som gör dig redo att ta dig från dag till kväll.


(pris i butik 179:-)


 

Effektivt mjällschampo som behandlar och löser hårbottenproblem. Återfuktande och färgbevarande schampo som lugnar hårbotten. Ger friskt och glansigt resultat. Innehåller en färgbevarande naturlig blandning av antioxidanter och passar alla hårtyper. Produkten är skonsam och fri från sulfater och är Sveriges mest sålda mjällschampo hos frisör.



 


Naomi vill med sin senaste doft skapa något som var lika värdefullt och lyxigt som de dofter som används av starka kvinnor av kunglig börd. Doften Queen of Gold tillhör doftfamiljen orientaliska dofter.








Det var väl en bra box för ynka priset.

... kan jag tycka.




Är ni intresserade av att få en glossybox EN gång i månaden?


Kika in HÄR.







Av jennahs - 27 september 2013 11:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 september 2013 08:18



DIGIDI.ME  - Har REA!. ( har har nog haft de ett tag....)


Lite trist att de redan är så ur rensat dock.



 

179:- /59:- HÄR




 

299:-/ 99:- HÄR




   

199:-/99:-  Guld  HÄR   

Silver HÄR





 

Snö of sweden  249:-/ 79:-  HÄR



 

349:-/ 175:-  HÄR



Av jennahs - 26 september 2013 09:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards