Alla inlägg under december 2015

Av jennahs - 31 december 2015 07:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 30 december 2015 07:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 28 december 2015 17:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 december 2015 16:10

Hej och hå!!


Den här helgen gick fort! barnen fick sina julklappar och den bästa julklappen var "mario maker" (blabla) spelet, man får alltså bygga sina banor själv och det var väldigt kreativt och båda älskade spelet. Min yngsta är inte lika mkt för tvspel i vanliga fall som min äldsta.


Min yngsta fick en quadrocopter från hobbex och gissa vad? vilken dynga blir faktiskt irriterad. Urvalet var inte stort och det känns inte aktuellt att köpa en för 2-3 lax heller i hans ålder. Spaken pajja dock var det "D" som lyckades med det.

Nu lyfter den inte som den ska heller menade "D" efter jag skickat första mailet, skiten får åka tillbaka och han får välja en ny på hemmaplan. Köpt många dyra saker därifrån som inte funkar länge, vart hittar man hållbara saker för ungar idag?


Och valpen hönni...vi längtar sjukt mkt. Fick lite fler bilder i helgen och NAMN har vart svårt att komma på. Messi gillade alla och nej, jag vet inte hur fotbillsspelaren ser ut. Vi pratade efter om KID och LOVE ...vi vill ha "I" lr "S" i namnet eftersom det sägs att dom lyssnar bra till det? Myt?.

Igentligen ska barnen komma hit den helgen och jag vet inte om man bör börja med mig och "D" först? å vänja sig ett par dagar? det blir ju mkt spring och "högljutt" första dagarna  för valpen annars. Nån kunnig som kan ge tips där? tänkte fråga uppfödaren också vad hon säger vad som är bäst.



Här är våran sötnos !


   

Hoppas innerligt att det går bra hos veterinären nu att allt går som det ska.




Av jennahs - 24 december 2015 10:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 23 december 2015 07:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 20 december 2015 15:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 20 december 2015 09:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards