Alla inlägg den 5 december 2015

Av jennahs - 5 december 2015 11:23

Vaknar som en klocka 6.20 exakt då alarmet drar igång. Lyckades ligga i sängen en timme och läsa tidningen.

Himlen är nästan svart och solen skiner känns som det är oväder påväg? återstår och se hade nästan passat så vi kan stanna hemma och gå igenom skrubben och få ordning på lite saker. Vi har äntligen hittat en serie vi båda är helt uppslukad av, skaffade C more för att få se det snabbast möjligt. Tiden rinnger iväg och jag har nog aldrig setat så stilla.


GÅSMAMMAN!





Men ja. Det här med att vara systrar det är ganska komisk hur synkade man kan bli. Inte bara perioden varje månad, utan tänker och ringer varandra exakt samtidigt som oftast. Men igår var de nästan lite sinnes vi snacka om min halva tand och hade lite roligt av det då berätta syrran att hon hade problem också men ingen tandvärk bara de att hon borde tagit tag i det. Vad tror ni händer kort efter samma dag? hon fick värk, och var tvungen att gå till privat tandläkare. Slumpen jag vet, men det är mkt som synkar oss i vanliga fall. Vi är ganska lika men endå HELT OLIKA.

Svårt att förklara. Men de är ngt alldeles speciellt att vara systrar - jag är så glad över att jag har henne.


Jag är helt övertygad om att våran speciella livshistoria fört oss närmare, våran styrka tillsammans krossar alla motgångar det är bevisat!. Älskar Dig.










Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards