Alla inlägg under oktober 2012

Av jennahs - 31 oktober 2012 17:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 30 oktober 2012 08:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 29 oktober 2012 17:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 28 oktober 2012 16:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 28 oktober 2012 08:13

Godmorgon!.

Jag känner irritation efter att jag läst artikeln om droger, och att de ska ha levererats från Noret skolan.

Hörde ni?, NORETSKOLAN.10-14 åringar. HÖR NI?.

 


Att skolledningen valt att kalla det rykte trots att elever berättat om det här, och en hittad bong gjord på petflaska.

Att man t.om namnger person och ignorerar det, det är i mina ögon märkligt!.

Få lärare var det ja, mer jobb också, så var det också ja. Är det inte märkligt?

 

Jag läste en artikel också om "erik" 25 år, med fast jobb och tränar som röker på.

Hur han förklarar att de förbjudna gjorde att han testade, och att de inte alls var så farligt som andra berättat, och då också fortsatt. 

Han berättar dock också att vissa av hans vänner hoppat på tyngre droger, en del hade dött.

och så hade jag velat säga "ok, stanna där och läs radern ovanför igen..." 

Ingen kan dock veta vem som bär på beroende personligheten, mår du dåligt och drogar av den anleningen så kommer du droga till dig ett beroende om inte annat.


 

 

Nu är det inte enbart skolan som ska reagera, utan föräldrarna!.

Jag vet att artikeln rinner ut i sanden, och det man kanske tänkt göra DÅ suddas ut med tiden.

men jag hoppas alla håller TVÅ ögonen på barnen, och GÖR NÅOT ÅT EV KOMMANDE PROBLEM.

 

 

 

Tro om jag ska äta liite frulle nu. 

Härligt med vintertid ju, slipper ha ångest över att jag vaknat 9 (!!!).


så släpper vi artikeln tills nästa gång, jag hoppas jag hör namnet på den som sprider skiten på grundskolor.

 

 

Trevlig söndag!

 

 

 

 

 

 

 

Av jennahs - 27 oktober 2012 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 oktober 2012 08:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 oktober 2012 08:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards