Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av jennahs - 16 oktober 2012 11:52

Jag har sett "stora" bloggare som tipsar om skinroller.

Har även sett "doctors" prata om den här, att den verkligen funkar.(??)

Den är också vetenskapligt bevisad.

 

Den påstås funka mot, ärr, bristingar, cellulister, rynkor, håravfall m.m

 

Nu har jag inga ärr,rynkor,celluliter och dylikt.

Jag kan erkänna att jag har väldigt urblekta små stimmor med bristningar. 

Inget jag tror kan bli bättre än vad dom redan är dock. 

 

Även om jag inte är så fåfäng, så är jag ändå lite nyfiken, på de här "förebyggande" påståendet.

jag tvivlar inte en sekund på att den inte stimulerar!.

 

 

Någon som testat den?

   

 

 

Med hjälp av 540 små mikronålar av kirurgiskt stål så stimuleras både hudens kollagenproduktion och återskapandet av nya hudceller. Redan efter ett par behandlingar kommer du se din hud återfå sin spänst och lyster efter vidare behandling minskning av både rynkor och ärr. Vår hudroller är även ett perfekt verktyg för att motverka och förebygga bland annat bristningar.



ni kan läsa mer här!.

www.skinroller.se


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards