Alla inlägg under juli 2013

Av jennahs - 31 juli 2013 20:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 31 juli 2013 08:14

Schysst enkel basic Cardigan


   

(finns även i vindröd) 

mandeldesign.se 180:-



   


mandeldesign.se  900:-





Av jennahs - 31 juli 2013 07:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 29 juli 2013 09:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 juli 2013 14:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 27 juli 2013 09:21

Godmorgon Lördag!


Har precis vaknat efter en kortare sömn. Det är ett himla pusslandet med mycket och fasen så lessamt det är.

Jag märker att min ork inte finns för att bryta något fucking mönster eller annat jag borde ta tag i, utan jag flyter mest med och gör de jag ska för att sen pusta ut lite. Gåtor nu, jag vet men va fan .. spelar de nån roll hur tydlig man är med dessa fördomar i luften som inte fattar eller ser verkligheten? Tänk om folk kunde ta sig en titt på folket här ute ...  jag ser .. jag ser de du inte ser. Dessa fasader och hasslanden.  Samhället har blivit så ytligt och ingen vågar skala av sig den falska tryggheten - bekvämligheten.

Idag verkar de viktigaste vara hur de ser ut utåt - vilket vi alla vet inte är att leva ett liv fullt ut. Varför är de så viktigt vad folk tror/tycker? vem vill egentligen leva ett liv efter någon annans tycke?.

 


Äh.


D sover än och jag njuter av min lilla tid såhär på morgon kvisten, jag hann inte handla igår så ska skriva en lista idag - haha ja lista..som oftast ligger kvar hemma.


Är de fler som skriver lappar hela tiden? jag har blivit bättre på och skita i att skriva lapparna , men helst bör jag göra det OCH ta med den!. Finns lappar överallt här hemma   . 




Nu ska jag ta tag i dagen, jag bänkade mig för våra bästa år nyss tills jag kom på att de är lördag ju. Hehe.

Aja men enligt smhi ska de inte bli nå regn, dock mörka moln imorgo vad de nu innebär .. så jag hoppas för barnens skull som inte får ta med sig ombyte för deras pappa att de blir fin fint väder!.


Hoppas ni alla får en underbar lördag.





Men åh, med tanke på min rubrik och jag inte kommer på nån annan så lär jag skriva att jag igår kikade på ett par avsnitt av uppdarg missbruk som brukar rulla på tv4fakta och som jag skrivit tidigare så är missbrukaren  hyperaktiva (ad/hd,damp) eller ängliga börja missbruka, dom känner sig annorlunda och söker efter ett lugn. Också barn som inte har kontakt med antingen mamma/eller pappa. Klassikern, känner sig utsött från sin egen familj. Tycker de är så sorgligt och se många av dom vuxna missbrukarna var redan fördömda till sitt öde sedan barnsben. 



Jag vill allt mer en dag jobba med missbruk, dock inte tolvsteg utan jag tror mer på KBT. Jag hade också kunnat tänka mig jobba på avgiftningen, fast endå inte. Man får se så mkt, psykoser, kramper, kräks, bajs och dom som kissar på sig och allt omoraliskt ni kan tänka er. Alltså allt!, jag tror inte folk förstår hur det ser ut. Man blir som en 3 åring fast utan blöja, som att man måste födas på nytt och lära sig allt om från början ...

alla utom iq fiskmåsar lär fatta vad jag menar med det.










Av jennahs - 26 juli 2013 19:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 25 juli 2013 16:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards