Alla inlägg under augusti 2014

Av jennahs - 29 augusti 2014 18:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 25 augusti 2014 07:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 22 augusti 2014 11:03

Jag var ute på ballisen och rökte för en stund sedan, jag har mina lurar i öronen och lyssnar på musik när jag ser att grannen skakar med ngn genomskinlig plast från hans ballkong. Jag låtsas inte se det, ifall han på ngt oskyldigt vis vill titta åt mitt håll bara för att snacka om rökningen, jag tittar ner i golvet. Nästa gång jag tittar upp är hans nylle där lik förbannat, han sa inget. Bara titta på mig, jag sa "hej"? sedan fimpa jag ciggen och gick in. Jag låste också.


Tycker de börjar bli obehagligt, jag ska inte behöva känna mig stressad över att han tittar in med sitt nylle var och varannan dag bara för att visa att han finns där och "stör sig" på min rökning. Han har lixom framfört sitt önskemål och jag var trevlig och försökte komma på en lösning. Men nu räcker det. Nästa gång säger jag ifrån garanterat!!.


Annars så hade jag en sleepover hos syrran i förrgår, sov som en stock faktiskt. Så skönt. Vi hade fullt upp dagen efter med krångel men de ä väl så, de händer så mkt nu och de märks. Jag har dubbelt så svårt att komma till ro.

Annars är de bara mina personliga kriser och svårigheter som fyller min vardag, så inge ´roligare´än så.


Tomt som tusan är de när barnen inte varit här, men dom har de bra utomlands som de verkar:). Jag längtar efter att få höra om deras upplevelser i Egypten, ska bli så kul :) Älskade barn!!.







Av jennahs - 17 augusti 2014 19:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 9 augusti 2014 08:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 8 augusti 2014 10:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 8 augusti 2014 09:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 augusti 2014 10:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards