Alla inlägg under januari 2017

Av jennahs - 27 januari 2017 15:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 19 januari 2017 18:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 19 januari 2017 14:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 11 januari 2017 16:41


Såg att någon delade en "adhd simulator" och då kanske den här personen tycker att de precis är så, det är väldigt intressant hur man upplever sin diagnos, alla är väl olika känsliga, reagerar på olika saker? sen tycker jag att den upplevs annorlunda beroende på hur gammal man är - kanske självklart?



Här nedan är videon.

Igenkännings faktor? 1-10?



av en slump såg jag också den här...:)



Återkommer imorgon, typiskt mig att börja skriva när jag har fullt upp..hade tänkt dra ut i ovädret och köpa ljus, hade önskat de fanns bivax ljus mer tillgängligt lr dylikt. Haft arbetsterapueten här idag också och ska försöka komma ihåg att skriva om det besöket.


Förövrigt, hade jag en sjuk dröm inatt och DRÖMT är ngt jag inte kommit ihåg på vääälidgt länge. Och fastän jag drömde att jag fick ett fängelsestraff på 3 månader, varför jag fick straffet minns jag itne riktigt men hade träffat en ny pojkvän som fick 1 månad, mina föräldrar kör mig till fängelset (som var  sjukhuset här) och när jag ställt in mig så kommer jag på att jag glömt min bankdosa, gråter i panik samtidigt som jag ser en(idagsläget) en FD vän som slagits i cellen, hon var helt blodig i käften och håret stod åt alla håll.

Samma stund jag vaknar känner jag adrenalinpåslag, glad, lycklig jävlar vad de händer grejer känsla...tills jag ser D´s fejs...fan så stillsamt och trist var min första tanke. Och så börjar rutinerna som alla andra mornar, ställa bort hans kaffekopp, ta upp hans kläder från golvet...kissrunda med vovve, frukost..................................


Fick mig att tänka på hur stillsamt jag verkligen lever, ur tråkigt men samtidigt är jag så hemmakär och gillar mysfaktorn det innebär att jag inte vill sätta en fot ute (lite överdrift såklart).

Igår var vi till en äldre dam och hälsade på enbart för att love skulle få leka med nån likasinnad hund, han behövde de.



Bränner korvjäveln i ugnen, vi får ta de här en annan gång. Imorgon?

Av jennahs - 7 januari 2017 16:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 3 januari 2017 13:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 1 januari 2017 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Skapa flashcards