Alla inlägg under september 2019

Av jennahs - 22 september 2019 07:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jennahs - 7 september 2019 08:20

Godmorgon.


Första natten jag sovit någlunda och inte 3-4h sammanlagt. Förkylning inne på 3e veckan och med det huvudvärk som inte ens värktabletter kan hjälpa. Jag är helt förstörd kan seriöst inte minnas när jag var så dålig och så länge senast? har fått hem vitaminer/oljor som jag brjat peta i mig.

Sen privata problem som svänger helatiden och med ett hopp som aldrig övergett mig förens nu faktiskt...

det är hemskt när man tror man känner någon, tror på allt den säger ....allt de där, sen visar sig motsatsen.

Jag vet innerst inne vad som måste göras men de är svårt och svårare när man önskat att de var annorlunda men de finns inget som kan rädda den här sörjan. 

Aldrig att jag tänker ösla min tid på ngt som inte ens är värt det längre.


Har bokat om tandläkartid två gånger under min förkylningstid men blev tvungen att gå då jag hade tandvärk, stegvis behandling med risk för rotfyllning. Fyfan. Helatiden.

Har köpt mig en ny mobil då jag inte palla spräckt skärm och dålig batteritid/kamera, och en ny mobil har jag inte köpt sedan måååånga år. (Har fått mobil efter andra som byter mobil 1/gång om året). 

Skulle aldrig köpa mig en dyr jävel, så nu dissa jag samsung som jag haft många år för en, tadad!

-HUAWEI P20 PRO!

Någon som har en likadan? såklart de fanns nackdelar med en som handsfreen, kort laddslaadd och man kan inte ha minneskort i? iofs har jag aldrig ens fyllt på en 32gb så 128gb räcker gott åt mig. Annars är jag tvärnöjd.



Den här veckan har jag tid till vårdcentralen få se om jag ens pallar dit för den här orsaken. 

Kan annars inte svara på hur de går med adhd medicineringen den kan även ge huvudvärk men hade de inte före förkylningen? har gått ner alldeles för mkt i vikt enligt min smak, helt otroligt, så jag har försökt peta i mig en del för att inte rasa allt för mkt de är inte charmigt att se ut som en urblåst ballong (men typ). 


Det finns varken ork,vilja, energi, lust what so ever kvar efter den här sommaren.

Nu jävlar krävs stora förändringar!! små steg åt det hållet har jag lovat mig själv, livet har så mkt mer än det här.



Täcke, kudde nerstoppad i soffan heeela helgen... hade inte ens orkat annat även om jag velat.


Ha det!






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gäsbok


Ovido - Quiz & Flashcards